וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל הרינגטון חושף: עסקי המריחואנה שלי משגשגים בטירוף במשבר הקורונה

26.3.2020 / 11:32

כדורסלן ה-NBA לשעבר, שבבעלותו חוות לגידול קנאביס, אומר שהעסק שלו לא עומד בדרישות העצומות על רקע המשבר: "כולם תקועים בית עם הילדים, ואוגרים לעצמם בבית את הזנים האהובים עליהם"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

כדורסלן ה-NBA לשעבר אל הרינגטון, שהפך לאחר פרישתו ב-2015 למשקיע קנאביס מצליח ומחזיק בבעל חוות גידול גדולה בארה"ב, מספר שהחברה שבעלותו, Viola (על שם סבתא שלו), לא עומדת בדרישות העצומות, שצמחו פי שניים מאז תחילת משבר הקורונה בארה"ב.

הרינגטון סיפר כי לנוכח המתח הגדול במדינה והדרישה מאנשים להישאר בבית בבידוד, יש ביקוש גדול לצמח. "כרגע האתגר הגדול שלנו הוא לנסות לעמוד בדרישות", אמר הרינגטון, שטוען שרבים בארה"ב משתמשים במריחואנה לטיפול בלחצים, "כולם קונים ואוגרים לעצמם את הזנים המועדפים עליהם. אני מרגיש שגישת ה'canna-curious' בעלייה עכשיו, במיוחד כשאתה תקוע בבית עם המשפחה והילדים 24 שעות ביממה".

לדבריו, התעשייה בימים אלה פורחת כמו תעשיית נייר הטואלט. "חשוב מאוד שהממשלה תראה בנו כתעשייה חיונית", אמר הרינגטון, "כי הרבה אנשים משתמשים בקנאביס כתרופה. זה יהיה אסון אם ייקחו את זה מאנשים".

הרינגטון הפך לאורך השנים לא רק לאיש עסקים מצליח, אלא גם נחשב לסנגור הגדול של מריחואנה וקנאביס, כשדיבר על היתרונות הרפואיים שהצמח יכול לתת לשחקנים ואף גרם לקומישינר לשעבר דייויד סטרן להצהיר ש"ככל הנראה צריך להסיר את המריחואנה מרשימת החומרים האסורים, אני חושב שיש הסכמה אוניברסלית על כך שמריחואנה לשימוש רפואי צריכה להיות חוקית לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully