וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב למרווין פרסמן ופליפה רודריגס: "החוזים שלכם מבוטלים"

25.3.2020 / 22:08

הבלגי והאורוגוואי סירבו לקצץ וקיבלו הודעה שעליהם לעזוב את ישראל במהרה בשל המשבר: "קיבלנו ייעוץ משפטי שזה צעד חוקי"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) למרווין פרסמן ופליפה רודריגס שהחוזים שלהם מבוטלים בשל משבר כלכלי עולמי וכי עליהם לעזוב את ישראל בהקדם. הבלגי והאורוגוואי סירבו לקצץ בשכרם ולכן קיבלו את ההודעה. מייקל אולהה ועמנואל בואטנג לעומתם, הסכימו לקצץ ולכן לא קיבלו הודעת שחרור. סטפן ספירובסקי שוהה בחו"ל ובמועדון עדיין לא פעלו בעניינו. גורם במועדון הסביר היום: "כמו כל השחקנים, גם הם קיבלו דרישה לקיצוץ. מכיוון שסירבו נשלח להם המכתב, קיבלנו ייעוץ משפטי כי מדובר במהלך חוקי".

שחקן הפועל תל אביב, פליפה רודריגס. דני מרון
סיים את דרכו במתחם חודורוב. רודריגס/דני מרון

מדובר בהמשך ישיר לפעולות אחרות שנעשו היום במועדון ממתחם חודורוב. מוקדם יותר פוצץ המשא ומתן בין שחקני הפועל תל אביב להנהלה לגבי גובה הקיצוץ במשכורותיהם, ובתגובה שלחה ההנהלה הודעות לשחקנים הישראלים בהן נכתב שכולם יוצאים לחל"ת.

בתחילה השחקנים הבכירים בקבוצה הסכימו לקיצוץ של 30%, ובהמשך אף הסכימו לקיצוץ של 50%, אך לאחר שההנהלה דרשה מהם לקצץ 60% הצדדים לא הגיעו להסכמות, וכך גם השחקנים המרוויחים שכר נמוך יותר. ייתכן שהשיחות בנושא יחודשו למרות המכתב ובמקרה כזה החל"ת יבוטל ובמקומו יהיה קיצוץ.

"ניסינו להסתדר איתם במשך כמה ימים", אמר שחקן בקבוצה. "סיכמנו משהו והם חזרו בהם ושלחו משהו אחר שאנחנו לא מוכנים לחתום עליו". שחקן נוסף אמר: "יש גם גבול לדברים, אפשר לשבת ולהמשיך לנסות להגיע להבנות במקום להשתמש כל הזמן באיום של החל"ת, זאת לא צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully