וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג הודיעה על דחייה נוספת: "ננסה להשלים את העונה כסדרה"

25.3.2020 / 18:55

הישיבה המקוונת של ראשי הקבוצות והמפעל הסתיימה בהחלטה הצפויה שלא לבטל את המשך המשחקים. ארון ג'קסון: "קבוצות יתקשו לשלם משכורות, הכל נעשה רק בשביל בעלי המניות". מלקולם דילייני: "אתם מבינים שמי שנמצא בבידוד לא יכול לשחק או להתאמן?"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

מאות אנשים מתים מדי יום בספרד ובאיטליה, אבל הנהלת היורוליג לא נואשה עדיין מהסיכוי להשלים את העונה. הנהלת המפעל קיימה היום (רביעי) דיון מקוון בהשתתפות הקבוצות, ובסיומו הודיעה על דחייה נוספת למועד בלתי ידוע - אבל לא על ביטול העונה.

"הפעילות תתחדש ברגע שהמצב יאפשר לקיימה תוך שמירה על בריאותם ובטיחותם של כל המשתתפים, בכפוף להמלצות הממשלות והממסדים הרפואיים", נכתב בהודעת היורוליג. "העדיפות העליונה היא לסיים את העונה כסדרה ובמלואה - כלומר, להשלים את משחקי העונה הסדירה ולקיים את הפלייאוף והפיינל פור בתאריכים מאוחרים יותר מאלה שנקבעו בתחילה. כך גם נקבע לגבי המשך העונה ביורוקאפ".

מלקולם דילייני שחקן ברצלונה. GettyImages
"ארגון השחקנים בכלל דואג להבהיר את זה למי שצריך?". דילייני/GettyImages

ביורוליג הבהירו כי הם יבחנו חלופות אפשריות לקיום פורמט מקוצר שיסיים את העונה במידת הצורך, וכצפוי, נתקלו בביקורת מצד שחקנים. רכז מכבי תל אביב, ארון ג'קסון, צייץ בטוויטר כי "הקבוצות יתקשו לשלם לשחקנים, והדיבורים של היורוליג על חידוש העונה נועדו רק למען בעלי המניות".

"אתם מבינים שמי שנמצא בבידוד לא מסוגלים לשחק כדורסל?", כתב מלקולם דילייני, שעזב את ברצלונה וטס לארה"ב ללא אישור המועדון. "אפילו מי שמתאמן בבית, לא יכול לזרוק לסל במשך חודש לפחות. ארגון השחקנים בכלל דואג להבהיר את זה למי שצריך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully