וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הנשים תדון מחדש בשאלת הכתרת האלופה

23.3.2020 / 22:35

בעקבות פנייתה של אליצור נווה דוד רמלה, הודיעה יו"ר המנהלת על כינוס הדירקטוריון כדי להגיע להכרעה אם להכתיר את מכבי עירוני רמת גן

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאים ישראלים ממליצים כיצד לשמור על כושר בבידוד

מכבי עירוני רמת גן הוכרזה בשבוע שעבר כאלופת המדינה לנשים בכדורסל, אבל ההכתרה מוקפאת לפי שעה. יו"ר מנהלת הנשים, הילה קניסטר בר-דוד, הודיעה כי תכנס מחדש את דירקטוריון המנהלת לישיבה שלא מן המניין על מנת לדון שוב בסוגיה.

להודעתה של קניסטר בר-דוד קדם מכתב ששיגרה בסוף השבוע האחרון אלופת העונה שעברה, אליצור נווה דוד רמלה, ובו איימה לפנות לערכאות משפטיות בעקבות ההחלטה.

שחקנית אליצור רמלה ירדן דנן מול שחקנית מכבי אשדוד שי דורון. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ייפרדו ללא אלופה? ירדן דנן מרמלה מול שי דורון מאשדוד/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

"מכיוון שאני סבורה כי מדובר בסיטואציה ייחודית ותקדימית, ומכיוון שלא התקיימו משחקי הפלייאוף לעונה זו, אזמן את דירקטוריון המנהלת, לה מסורה הסמכות לניהול הליגה, על מנת להכריע בסוגיה", כתבה קניסטר בר-דוד בתגובה לבא כוחה של רמלה, עו"ד דימיטרי שאהין.

המנהל המקצועי של רמלה, ניסים רון, אומר כי "אני מאמין שאליפות צריך לקחת באופן ספורטיבי, במשחק על המגרש", ובמועדון גורסים כי לאור העובדה שלא תהיה אפשרות להשלים את העונה בגלל מגיפת הקורונה, עדיף לסגור את הליגה ללא אלופה. בעקבות הודעת המנהלת החליטה רמלה להשהות את הגשת הערעור לבית הדין העליון של האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully