וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הקורונה: הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל יתקיימו בשלט רחוק

23.3.2020 / 11:56

כ-500 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע באופן דיגיטלי לרשימות הפועל ומכבי (או לפתק לבן וירטואלי) מבלי להגיע למשרדי האיגוד בתל אביב, והנהלה חדשה תיבחר ביום שלישי

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

על אף ההגבלות שהוטלו עקב התפשטות מגיפת הקורונה, איגוד הכדורסל יבחר מחר (שלישי) הנהלה חדשה כמתוכנן. כדי לא לחרוג מהוראות הממשלה ומשרד הבריאות האוסרות התקהלות, הבחירות יתקיימו באופן דיגיטלי, מבלי שאף אחד מכ-500 בעלי זכות ההצבעה יצטרך להגיע פיזית למשרדים בתל אביב.

כל אחד מנציגי קבוצות הנשים והגברים הבוגרות בישראל יקבל לינק וקוד להצבעה, ויוכל להצביע להפועל או למכבי, כשבמקביל תינתן אפשרות גם להימנע באמצעות פתק לבן וירטואלי. הקולות ייספרו באופן דיגיטלי ויועברו לוועדת הקלפי. על התוצאות יכריז יו"ר האסיפה הכללית, השופט בדימוס עודד מודריק.

עמירם הלוי. ניב אהרונסון
הבחירות לראשות האיגוד יתקיימו לאחר המשבר. היו"ר עמירם הלוי/ניב אהרונסון

ההנהלה החדשה תתכנס רק בסיום המשבר ותבחר את יו"ר האיגוד, בעלי התפקידים וראשי הוועדות. את הבחירות המקוונות, הראשונות בספורט הישראלי, תנהל חברת "איניגו".

"אנחנו שמחים שבעזרת חברת איניגו נוכל לקיים את הבחירות כמתוכנן", נמסר מאיגוד הכדורסל. "כך נרכיב הנהלה חדשה וחזקה, שעם תום המשבר תחזיר את הכדורסל הישראלי לפעילות מלאה באופן המהיר ביותר לטובת עשרות אלפי הילדות, הילדים והבוגרים שצמאים כל כך לחזור למגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully