וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוץ בשכר שחקני בית"ר ירושלים עשוי לגדול העונה ובעונה הבאה

22.3.2020 / 12:50

במועדון כבר הודיעו על קיצוץ של 20 אחוזים משכר השחקנים, אבל ייתכן שבקרוב הוא יוגדל ויהיה תקף גם לעונת 2020/21. גורם במועדון: "חל"ת היא האופציה הכי גרועה, עושים הכל כדי להימנע ממנה"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

ההידבקות של הבעלים משה חוגג בקורונה לצד הכניסה לבידוד של היו"ר אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש וחשב הכספים חיים נבון מונעת מבית"ר ירושלים לבצע מספר מהלכים בימים אלה. ביום שישי האחרון הייתה אמורה להתקיים פגישה עם נציגי השחקנים על מנת לדון באפשרויות לקראת המשך העונה והעונה הבאה. בבית"ר לחוצים מאוד מהמצב הכלכלי והיעדר ההכנסות ורוצים למצוא פיתרון שימנע מלהוציא את השחקנים ועובדי המועדון לחל"ת.

בית"ר הודיעה לשחקנים ולעובדים כי משכורתם תקוצץ ב-20% כבר במשכורת של חודש מרץ, אך ייתכן שבחודשים אפריל, מאי ויוני הקיצוץ יהיה גדול יותר. בבית"ר יודעים שחל"ת הוא פיתרון גרוע עבור השחקנים ובלתי אפשרי מול הזרים, ולכן מחפשים דרכים אחרות להקטין את ההוצאות של הקבוצה.

שחקני בית"ר ירושלים, עידן ורד, אנז' פרדי פלומן. דני מרון
זו רק ההתחלה. ורד ופלומן/דני מרון

האפשרות הכי ריאלית כרגע היא להגדיל את הקיצוץ במשכורות לחודשים אפריל, מאי ויוני עד לסיום העונה, על מנת להימנע מהוצאה לחל"ת.

"אנחנו בודקים את כל האפשרויות ורוצים להימנע מחל"ת בכל דרך. האופציה של קיצוץ גדול יותר בשכר עד לתום העונה וגם בעונה הבאה נמצאת על הפרק", אמר גורם במועדון. "כרגע נראה שלא יהיה כאן כדורגל הרבה זמן ונצטרך להחליט תוך כדי תנועה. כולם יצטרכו להבין ולהתיישר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully