וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה מאיימת בתביעה נגד מנהלת הנשים: "לבטל הענקת האליפות לרמת גן"

22.3.2020 / 11:53

אלופת העונה שעברה מוחה נגד ההחלטה לסיים את הליגה ולהעניק את התואר למוליכת הטבלה, וטוענת: "הנושא כלל לא עלה לדיון בדיון שהתקיים, אבל הופיע בפרוטוקול"

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים הילה קניסטר בר דוד. יח"צ,
יו"ר המנהלת, הילה קניסטר בר-דוד/יח"צ

מכבי עירוני רמת גן הוכתרה בשבוע שעבר לאלופת המדינה בכדורסל לנשים, לאחר שבישיבת מנהלת הליגה הוחלט לסיים את העונה, אבל מתברר כי מאחורי ההחלטה עומדת מחלוקת חריפה. אלופת העונה שעברה, אליצור רמלה, שיגרה מכתב ליו"ר מנהלת הנשים ובו התריעה כי איימה בתביעה אם לא תבוטל ההודעה, וטענה כי הנושא כלל לא עלה לדיון.

"בסיום הפגישה [ב-15 במרץ] הוחלט שהליגה תופסק, ולא נתקבלה שום החלטה בעניין הכתרת האלופה. מרשתי נדהמה לגלות באתרי הספורט כתבות לפיהן הוחלט על הכתרת קבוצת הכדורסל מכבי עירוני רמת גן כאלופת המדינה!", כתב עו"ד דימיטרי שאהין בשם רמלה ליו"ר המנהלת הילה קניסטר בר-דוד. "מרשתי הופתעה עוד יותר לגלות שבפרוטוקול המנהלת נרשם שהוחלט להכתיר את רמת גן כאלופת המדינה, דבר שאינו נכון בלשון המעטה".

יתרה מכך, הוסיף שאהין, "מבירור עם ניסים רון, נציג מרשתי שהיה נוכח בפגישה, עולה כי בשום פנים ואופן לא הוחלט דבר בעניין הכתרת האלופה, במיוחד לאור התנגדותו והתנגדות נציגת מכבי אשדוד".

במכתבה של רמלה נטען כי הגוף היחיד המוסמך להכריע בנוגע לאלופה הוא איגוד הכדורסל, והמועדון השתמש בדוגמה מליגת הגברים, שבה לא הוכרזה מכבי תל אביב כאלופה אף שהיא מוליכה את הליגה בהפרש ניכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully