וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג נדבק בקורונה, אלי אוחנה ומוני ברוש נכנסו לבידוד

21.3.2020 / 14:20

בית"ר ירושלים הודיעה שהבעלים שלה נדבק במחלה ויישאר בבידוד בביתו. חוגג, שבא במגע עם חולה קורונה בתחילת השבוע, חש בטוב ולא סובל מתסמינים של המחלה. מאום אל פאחם נמסר: "החלמה מהירה, תמשיך להילחם בגזענות"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

וירוס הקורונה מכה לראשונה גם באישיות ספורט בכירה בישראל. בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אובחן כנושא של הנגיף. כך הודיע היום (שבת) המועדון שמסר ש"בשלב חוגג יישאר בביתו, וכולנו מאחלים לו החלמה מהירה". יש לציין שחוגג חש בטוב ולא סובל מתסמינים של המחלה, כך שהוא לא ידע שהוא חולה עד היוודע תוצאות הבדיקה שערך.

בעקבות האבחנה נכנסו יו"ר המועדון, אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש וסמנכ"ל הכספים חיים נבון לבידוד לאחר שנפגשו עם חוגג לפני כניסתו לבידוד. אוחנה, יש לציין, נמצא בבידוד עם משפחתו כבר כמעט שבוע מטעמי זהירות.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נדבק בנגיף. משה חוגג/ברני ארדוב

משה חוגג שומר שבת ולכן אי אפשרות לפנות אליו כרגע, כאשר תצא השבת הבעלים של בית"ר יוציא הודעה מסודרת לגבי המחלה ודרכי ההתמודדות שלו ושל המועדון כולו. כזכור, לפני ארבעה ימים חוגג נכנס לבידוד אחרי שבא במגע עם חולה קורונה. הוא פרסם אז תמונה שלו מהבדיקה וכתב באינסטגרם: "עברתי את הבדיקה, בתקווה שהכול יהיה טוב ואפשר יהיה לצאת מהבידוד".

רק אתמול התראיין חוגג לכלי התקשורת ואמר על המחלה: "אני מוטרד, כי כשיש 500 חולים ואני כבר יומיים וחצי מחכה לתוצאות של הבדיקה, אני לא יודע מה יקרה אם המצב יהיה הרבה יותר גרוע, סיפר. "מה שמבהיל זה החוסר וודאות והעובדה שאנשים מתים אם יש להם בעיות רפואיות קודמות".

בהנהלת הפועל אום אל פאחם הוציאו הודעה מפייסת בעקבות הבשורות על חוגג ומסרו: "השחקנים, העובדים והקהל, ובשם כל אנשי הספורט במדינה מאחלים למשה חוגג רפואה שלמה והחלמה מהירה מנגיף הקורונה. כמו כן אנו מאחלים למשה חוגג שימשיך בדרכו ללא פחד במאבק נגד הגזענות במגרשי הכדורגל. ובזאת אנו מדגישים את הערכתנו הגדולה לאיש שמוביל את אחד המהלכים הכי חשובים ואולי החשוב ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי החלמה מהירה וחזרה יותר חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully