וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמני הוא קפטן ,לא לוגו"

אשר גולדברג

13.1.2003 / 7:17

לוני מגבה את ניר, שמגבה את שחקניו שניצחו את ראשון (1:2). נדמה שהשאלה אם נימני ישחק או לא, מעניינת יותר מהמשחק עצמו: " במשחק הבא אולי יהיה אבי נמני בהרכב ואולי לא"

אלפי אוהדי מכבי תל אביב שרו דקות ארוכות שירי הלל לאבי נמני, הלהיט המוכר: "אבי נמני נשמה". התמיכה הקולנית בנמני הצליחה להוציא מלוני הרציקוביץ' את המלים הבאות: "שום שחקן ושום מאמן אינו סמל. לנמני יש קריירה שמשתרעת על פני שנים, אבל בין זה ולהיות הסמל, זה רחוק. סמל יש אך ורק על דש הבגד. זה לא זמן לעיסוק בסמלים ומיתולוגיה. נמני הוא קפטן, הוא לא לוגו. הוא בן אדם. למה עושים ממנו דומם?".

בצל פרשת נמני, היה גם משחק כדורגל בבלומפילד, לא שזה עניין מישהו מ-7,000 הצופים הצהובים. רק חצי שעה לפני תחילת המשחק הקריא ניר קלינגר את ההרכב. נמני לא הופיע שם. בעוד שחקני מכבי תל אביב מתאמנים על כר הדשא, עלה נמני אחרון למגרש, עשה חימום קצר והתיישב על הספסל. את הפיקוד לקח ברוך דגו שהיה הטוב במגרש. דגו, ועוד שישה-שבעה שחקנים סביבו, הספיקו אתמול מול קבוצה עלובה, חסרת מעוף, שספק אם מקומה בליגת העל. קוראים לה עירוני ראשון לציון וכבר בדקה העשירית היא אפשרה לדגו לדחוק מקרוב בדרך ל-0-1 של מכבי תל אביב. עד המחצית הספיק ברונו הייס להפצע ולרדת לספסל, תמיר כהן החליף אותו. מכבי תל אביב החמיצה עוד הזדמנות לרדת לחדר ההלבשה עם חמישה שערי יתרון, לקראת סיום המשחק היא תצטער על כך.

את המחצית השניה פתחה מכבי בלחץ כבד על ראשל"צ. אבל זה גם לא עניין אף אחד. כי נמני עורך כבר רבע חימום ואפילו מספיק לראות בדקה ה-52 את ברוך דגו מכדרר דרך כל הגנת ראשל"צ ומסדר לרודריגו גולדברג את ה-0-2.

17 דקות של חימום עברו לפני שנמני נשלח למערכה במקומו של פרוחננקובס החלש. הקהל מריע, אבל נמני משום מה נראה משועמם והשחקנים סביבו נראים תקועים. הוא התעורר מעט כשעירוני ראשל"צ זכתה בדקה ה-81 בפנדל, אותו בעט שי הולצמן פנימה, 1-2 לתל אביב, תוצאות הסיום.

בסיום המשחק הסביר ניר קלינגר את פרשת נמני, איך לא. "אני מרכיב שחקן לפי האימונים שלו, היריבה והתוצאה במשחק הקודם. במשחק נגד מכבי חיפה החלק הקדמי היה טוב ולא היה סיבה לחילופים. אין לי אישית דבר נגד אבי נמני או כל שחקן אחר. הכל נעשה משיקולים מקצועיים נטו. במשחק הבא, אולי אבי נמני יהיה בהרכב ואולי לא, שום נזק כבר לא יכול להיגרם למי שרוצה לעשות נזק מהסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully