וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה WWE צילמו ללא קהל - ואז קרתה פדיחה שחשפה אותם במערומיהם

15.3.2020 / 9:53

בארגון ההיאבקות הגדול בעולם החליטו שלמרות ההגבלות על קיום אירועי ספורט הם ישדרו את התוכנית שלהם - אולם ללא קהל. זה עבד להם מעולה, עד שהם נאלצו לצאת לפרסומות ואז נחשפה אמת שהם מנסים להסתיר במשך שנים

צילום: רויטרס

מרבית ארועי הספורט ברחבי העולם הופסקו בגלל התפרצות נגיף הקורונה, אבל ארגון ההיאבקות ה-WWE החליט שההצגה שלהם חייבת להמשך - לפחות למראית עין. התוכנית השבועית Smackdown, שבדרך כלל מועברת בשידור חי מדי יום שישי מאולם ספורט מלא בעשרות אלפי צופים, צולמה הפעם ללא קהל ממרכז האימונים של ה-WWE בפלורידה.

ההחלטה לשדר את התוכנית בצורה זו גרפה שלל ביקורות מפרגנות וסיפקה למיליוני הצופים הקבועים בטלוויזיה חוויה שלא ישכחו, אולם גם פדיחה אחת גדולה מאוד, שחשפה את מה שקורה מאחורי הקלעים של תעשיית ההיאבקות.

הרגע מביך שהוצג בפני חלק מקהל הצופים בבית התרחש במהלך הפסקת הפרסומות בקרב הפותח של התוכנית, בין המתאבקות ביילי וסשה בנקס לאלכסה בליס וניקי קרוס. כאשר הצופים בטלוויזיה בארצות הברית עברו במהלך הקרב לראות את הפרסומות, פיד השידור הבינלאומי המשיך לשדר כרגיל וכך נחשפו חלק מהצופים ברחבי העולם למה שקרה בזירה במהלך הפסקת הפרסומות.

זה מה שהם ראו

בימים רגילים, בהם ישנם צופים באולם שצופים בקרב, המתאבקים ממשיכים להלחם גם בזמן הפרסומות, אולם לרוב מורידים מעט הילוך. הפעם, מכיוון שלא היו צופים במקום, בהנהלת התוכנית החליטו שלא לקחת סיכונים מיותרים ולא לאפשר למתאבקות להמשיך להלחם, אבל הם לא ידעו שההחלטה הזו נחשפה למספר גדול של צופים. בסרטון ששותף בטוויטר ניתן לראות כיצד בזמן היציאה לפרסומות המתאבקות פשוט הפסיקו להלחם, נעמדו בזירה, דיברו זו עם זו וחיכו לחזרה לשידור.

בהמשך התוכנית נראה שההחלטה שונתה וכאשר התוכנית שבה מהפסקות פרסומות במהלך קרבות נוספים הם הראו את האקשן שהתרחש במהלכן. חלק מהצופים העריכו כי מדובר בצעד שנעשה בכוונה בכדי למשוך תשומת לב ברשת לתוכנית, אולם מכיוון שמדובר בתקרית בודדה נראה כי אכן היה מדובר בטעות שחשפה את אחורי הקלעים של תעשיית ההיאבקות במערומייה.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully