וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו מרגישים שיש לנו סיכוי טוב לזכות בגביע"

11.3.2020 / 23:59

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהניצחון בפריסטרי ומההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות ומפרגן לשחקניו: "גאה בדרך שבה הגיבו. אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר, ובוודאי לא בשבוע הבא". ג'יימס פלדין: "אני לא יכול להתרגל למשחקים בלי קהל"

שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי מול שחקן פריסטרי קינגסלי מוזס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נמרוד לוי וחבריו עשו זאת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

זה היה אמור להיות רגע חגיגי. הפועל ירושלים העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות, אחרי שניצחה 73:79 בפריסטרי והשלימה 0:2 בסדרת שמינית גמר, כך שבאופן רשמי היא מרוחקת שלב אחד ושני ניצחונות מאירוח הפיינל פור. מחזיקת גביע המדינה אמורה לארח בשבוע הבא את סן פאבלו בורגוס, אבל בקצב האירועים הקיים, איש לא יכול לערוב לכך שזה יקרה.

היום האחרון הפך דרמטי עבור חובבי הכדורסל באירופה. ליגות מקומיות השעו את פעילותן לשבועות הקרובים, המשחקים הבינלאומיים הוצאו מאיטליה, ומאמן האדומים עודד קטש הסביר את הסיטואציה מנקודת מבטו.

"עבורנו, כדורסל הוא החיים, אבל הקורונה מזכירה לנו שיש דברים חשובים יותר מכדורסל", אמר במסיבת עיתונאים נטולת עיתונאים. "אני מקווה שיימצא פתרון למצב המטורף הזה, וכולנו נחזור לחיים הרגילים שלנו. אני גאה בשחקנים שלי שהגיבו כמו שהגיבו לסיטואציה. אנחנו חיים במצב שבו אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר, ובוודאי לא בשבוע הבא. אני תמיד שמח להיות כאן ביוון, זה כמו הבית השני שלי, ואני מקווה שהפעם הבאה תהיה בימים טובים יותר".

"אולי זה טוב שלא היו כאן אוהדים, כי שיחקתי בעבר בפנאתינייקוס, והם היו מקללים אותי", התלוצץ ג'יימס פלדין, שהצטיין עם 24 נקודות. "אני לא יכול להתרגל למשחקים בלי קהל. היציעים הריקים השפיעו על שתי הקבוצות. עברנו למעשה הערב שני משחקים שונים, במחצית הראשונה והשנייה. שמרנו מצוין בפתיחה, אבל אחרי ההפסקה היינו פחות טובים ואיבדנו לא מעט כדורים והיינו מבולבלים בהגנה. נצטרך לעבוד על זה ולתקן, כי ברבע הגמר נפגוש קבוצה טובה יותר, ואנחנו לא מרוצים מהתצוגה שלנו".

גם קטש התייחס לאובדן 18 נקודות היתרון מהמחצית הראשונה: "הרבע השלישי היה אולי הגרוע ביותר שלנו העונה. עלינו מחדר ההלבשה בתחושה שהמשחק גמור, לא שיחקנו נכון בהתקפה וזה השפיע גם על משחק ההגנה שלנו. אנחנו מרגישים שיש לנו סיכוי טוב לזכות בגביע, אבל אנחנו רק אחת מהקבוצות הפייבוריטיות ואנחנו לא לבד. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים. אנחנו כבר מכירים את בורגוס מהמפגשים הקודמים, מכבדים אותה ויודעים שלא יהיה קל נגדה, אבל מצפים לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully