וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגוס מחכה לה: הפועל ירושלים בעקבות הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות

10.3.2020 / 23:20

האדומים יצאו לאתונה, לקראת המשחק השני בסדרה נגד פריסטרי, שייערך ביום רביעי (21:30, 5 לייב) ללא קהל. השחקנים יידרשו להישאר בחדרי המלון. עוזר מאמן היוונים: "רמת האנרגיה תכריע". היריבה הבאה: בורגוס הספרדית

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

הפועל ירושלים המריאה הערב (שלישי) לאתונה, לקראת אחד המסעות המוזרים שידעה בתולדותיה: מחזיקת גביע המדינה תתארח ביום רביעי ב-21:30 (ספורט 5 לייב) אצל פריסטרי במשחק השני של סדרת שמינית גמר ליגת האלופות, אבל עד ההתמודדות עצמה - שתיערך ללא קהל - היא תיאלץ להתנהל באווירה שונה.

שחקני הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון, שלווין מאק, ג'יימס פלדין עם מינדאוגאס קופשאס. ברני ארדוב
ייצאו רק פעמים מהמלון. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

האדומים ייצאו רק פעמיים מהמלון שבו הם לנים לאולם של יריבתם. למעט נסיעות לאימון קליעות בבוקר, ולמשחק עצמו בערב, השחקנים יידרשו להישאר בחדרים, וייפגשו רק לארוחות בחדר אוכל שבו יסעדו ללא אורחים אחרים.

ברמה המקצועית, עדיין לא ברור אם תמיר בלאט יוכל ליטול חלק במשחק. הרכז נפצע בכתפו הימנית במשחק הראשון בסדרה, והחמיץ את המפגש עם מכבי תל אביב בליגת העל. הוא הצטרף לחבריו בטיסה ליוון, אך שיתופו מוטל בספק.

אם הפועל ירושלים תשלים 0:2 בסדרה, היא תפגוש ברבע הגמר את בורגוס הספרדית, שניצחה הערב 80:95 את ססארי מאיטליה במשחק שנערך ללא קהל. האיטלקים הובילו 21:32 בתום הרבע הראשון, אבל המארחת ירדה להפסקה ביתרון ורק הגדילה אותו לאחר מכן. לירושלים יהיה יתרון ביתיות בסדרת הטוב משלושה משחקים, אם תעלה.

אחרי שקיוותה ליהנות מאובדן האווירה הביתית של ירושלים בארנה, תיאלץ פריסטרי להתמודד עם סיטואציה זהה, כשתשחק באולמה הביתי ללא תמיכת האוהדים. "רמת האנרגיה היא זו שתכריע את המשחק", העריך הרכז לשעבר יאניס קלאמבוקיס, שמשמש כיום כעוזר מאמן הקבוצה.

כדי להפיג את המתח ולנסות להגביר את האנרגיות של שחקניה, הוציאה פריסטרי סרטון פרומו לקראת המשחק, כשברקע נשמעים קטעים מהסרט "רוקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully