וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאבק האגדי גולדברג: "בכל פעם שנכנסתי לזירה התחריתי בשביל העם היהודי"

עדי כפיר

6.3.2020 / 11:24

המתאבק המפורסם, שחזר לצמרת ה-WWE, בראיון מיוחד ל"טוטאל סלאם", פודקאסט ההיאבקות של אגו טוטאל: "היה מוזר להתחרות בערב הסעודית אבל נהגו בי בכבוד". ויש לו מסר גם לעם ישראל. האזינו לפודקאסט

בסוף שבוע שעבר זכה המתאבק האגדי גולדברג שוב באליפות האוניברסלית של ,WWE ובגיל 53 הוא חזר לצמרת עולם ההיאבקות לאחר ניצחון על בריי וואייט באירוע שהתרחש בערב הסעודית. המתאבק היהודי, שכיכב בסוף שנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000 ב-WCW וב-WWE, התראיין לאחרונה לטוטאל סלאם - פודקאסט ההיאבקות של ערוץ אגו טוטאל עם עדי כפיר ואבירן טוניס, וחשף כמה פרטים מאוד מעניינים.

איך הוא הרגיש כיהודי להתאבק (כבר פעמיים) בערב הסעודית: "זה היה מוזר מאוד. זה היה מצב מאוד לא נוח לעיתים, אבל הם עשו כמיטב יכולתם שארגיש הכי נוח שאפשר. לא יודעים עד שמנסים, והרשמים שלי היו שונים מאוד ממה שקרה באמת. מעולם לא הרגשנו בסכנה בשום רגע. קיבלתי רק שבחים והסעודים נהגו בי בכבוד רב".

על הפאשלות בקרב מול אנדרטייקר: "לא עבר לי הרבה בראש... שכחתי איפה אני (בגלל זעזוע מוח). זו הייתה הסופה המושלמת של לא טוב. בסופו של דבר לא הייתי בזירה שנתיים, היו 46 מעלות, מעולם לא עבדתי קודם עם אנדרטייקר. זה היה מצב שבו לצערי, הדמות שלי מבוססת על ריאליזם, הדמות שלי מבוססת על עוצמה. לפעמים אני שוכח שאני קצת זקן יותר משהייתי, כמובן שהגוף שלי כבר לא יכול לעמוד באותם הדברים. כדי להעלות את ההופעה שלי לאקסטרים, זה פשוט לא הצליח אז. זה היה ספוט שלאורך השנים עילפתי את עצמי כמה פעמים. למה? כי סירבתי לעשות שם משהו שנראה לא אמיתי. ואם אני עושה משהו, אני אתן את מאת האחוזים. אם אעלף את עצמי, בסדר, אני אעלף את עצמי. צריך להתמודד עם זה".

ביל גולדברג. AP
הרגיש מוזר להתחרות בערב הסעודית, אבל נהגו בו בכבוד. גולדברג/AP

גולדברג הוסיף: "זאת הייתה אך ורק אשמתי כי אני נלחם חזק מדי. אי אפשר להאשים אותי בזה, כי כל מה שאני רוצה לעשות זה לספק את ההופעה הכי טובה שאפשר. רציתי שהמעריצים והמשפחה שלי יהיו גאים. באמת רציתי להגשים חלום ולערוך קרב עם אנדרטייקר, אבל הדברים לא תמיד יוצאים כמו שאנחנו רוצים. למרבה המזל או הצער זה שודר בטלוויזיה וכל העולם ראה את זה. אבל איזה קרב לא מגדיר בן אדם? במשך שבועיים הרגשתי שפישלתי, הרגשתי רע בקשר לזה. אישית, אני מאמין שמגיעה ולאנדרטייקר טפיחה על השכם שהצבנו את עצמנו שם בגילנו (המבוגר), ניסינו למלא את חלקנו, כדי לבדר את האנשים".

גולדבברג התייחס בריאיון גם לזכרונות מהזכייה הראשונה באליפות העולם מול האלק הוגאן בסוף שנות ה-90, חשף בפעם הראשונה את דעותיו על רומן ריינס ושלח מסר לעם ישראל: "בכל פעם שעליתי לזירה התחריתי בשביל כל העם היהודי. חושב לעשות את קרב הפרישה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully