וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון, עודד קטש מודה: "אני חי עם החשש שהעונה תתבטל"

הפועל ירושלים עלתה ל-0:1 על פריסטרי בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל היציעים הריקים העסיקו את אנשי הקבוצה. המאמן: "היינו קצת בהלם. האווירה עמדה בניגוד לחשיבות המשחק". ג'יימס פלדין: "קשה לשחק בלי האוהדים"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש עם שחקן פריסטרי דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
ערב מוזר. קטש עם דיאנדרה קיין על רקע היציעים הריקים/ברני ארדוב

ערב מוזר וקצת עצוב עבר על הפועל ירושלים. במשך 14 משחקים היא עמלה כדי להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף של ליגת האלופות, וכשזה סוף סוף קרה, הגיע משבר הקורונה והותיר אותה מול יציעים ריקים הערב (רביעי) נגד פריסטרי. מחזיקת גביע המדינה גימגמה אל מול האווירה המדכאת, אבל נתנה את הפוש בדקות הסיום כדי לנצח 78:91 ולעלות ל-0:1 בסדרת שמינית הגמר.

"היינו קצת בהלם, כי קיבלנו את הבשורה ממש לפני המשחק, ודאגתי", הודה המאמן עודד קטש. "אנחנו זקוקים לאנרגיה מהאוהדים, והחיבור של השחקנים עם הקהל מאוד חשוב להם. אנחנו מחכים למשחקים גדולים וחשובים כאלה, והיה מוזר לשחק בלי הקהל הזה. היינו צריכים להביא את האנרגיות ממקור אחר. היה דיסוננס מאוד גדול בין חשיבות המשחק לבין האווירה שהייתה כאן, וזה השפיע עלינו. בהפסקה אמרתי לשחקנים שאסור לנו לשכוח כמה המשחק הזה חשוב, וההגנה שלנו עשתה את ההבדל במחצית השנייה".

ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים, מול דיאנדרה קיין, פריסטרי. ברני ארדוב
חוסר ודאות. ג'יימס פלדין/ברני ארדוב

על רקע התפשטות הנגיף ברחבי אירופה, מרחפת סכנת ביטולם של משחקים נוספים, שעלול להביא לביטול העונה כולה. "אני חי עם החשש הזה", הוסיף קטש, "אבל יש דברים שלא תלויים בנו, והם יותר חשובים מכדורסל. אני רק יכול לקוות שהדבר הזה ייפתר".

תמיר בלאט נטש את המשחק כבר ברבע הראשון בגלל פציעה בכתף ולא חזר למגרש, אבל מי שניצל את ההזדמנות כדי להפגין את משחקו הטוב ביותר בירושלים היה שלווין מאק, שתרם 15 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. עמנואל טרי קלע חמש נקודות בבכורה שלו, וסחט מחמאה מהמאמן: "אהבתי מאוד את ההופעה שלו. הוא מביא לשולחן דברים שמתאימים לנו, ויתרום עוד הרבה".

ג'יימס פלדין, שסיים עם 15 נקודות וחמישה אסיסטים, סיפר: "קשה לשחק בלי האוהדים שלנו, במיוחד כששמענו על זה ממש זמן קצר לפני המשחק. שיחקנו מצוין במשך שלושה רבעים, אבל הרבע השני פגע בנו. אנחנו לא יודעים מה יקרה, נצטרך לעבור יום אחרי יום. באתונה בינתיים אין כלום, ונצא לשחק שם בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully