וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: כעס על הוצאת לקס וכהן מהסגל, אלתורים אצל בלבול

האדומים גרעו מהסגל למכבי חיפה (שבת, 21:00, ספורט 5) את השניים שמסיימים חוזה ביום ראשון, השחקנים הגיבו בזעם. אצל הירוקים: ארד צפוי לפתוח בקישור, רמי גרשון מגן שמאלי, חבשי במרכז ההגנה

מחזור 27הסתיים30/05/2020
מכבי חיפה
  • פלקושצ`נקו (80)
2:1
  • (14) ברשצקי
  • (68) דמארי
הפועל תל אביב
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

מכבי חיפה

המאמן מרקו בלבול התלבט ארוכות מי יתפוס את מקומו של נטע לביא המוצהב בעמדת הקשר האחורי, אולם כעת נראה שהוא הכריע לטובת עופרי ארד, אם להסתמך על התרגול המסכם. בשל כך עאיד חבשי וטרנט סיינסברי יפתחו במרכז ההגנה.

בעמדת המגן השמאלי צפוי לפתוח רמי גרשון. מי שיחליף את יובל אשכנזי הפצוע בהרכב יהיה סינטאיהו סלליך ובמקום דולב חזיזה יפתח רז מאיר בכנף ימין. בנוגע לניקיטה רוקאביצה עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם החלוץ יפתח. אם יוחלט לא להעמיס על האוסטרלי מוחמד עוואד או ירדן שועה יחליפו אותו בהרכב.

ירדן שועה עם עופרי ארד שחקני מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
שניהם יפתחו? עופרי ארד וירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תצא למשחק כאשר עומרי אלטמן, השחקן המשמעותי ביותר שלה, עדיין בספק. אלטמן ערך היום אימון קל, אך רק לפני המשחק מחר יוחלט אם ייכלל בסגל, כאשר ישנה אפשרות שימתין על הספסל. בשל עומס של שלושה משחקים בשבוע ניר קלינגר מתכוון להיות זהיר עם כל שחקן שיפתח רגישות או יסבול מכאבים.

ניר לקס ועידן כהן, שהחוזה שלהם מסתיים ביום ראשון הקרוב, לא נכללים ברשימת 20 השחקנים שהוזמנו למשחק. אם השניים לא יסכימו לשחק ללא תמורה בחודש יוני עד ליום ראשון, הם ייגרעו מהסגל. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "זה לא מתאים ולא מכובד שעושים את זה, הפועל חוזרת אחורה עם המהלכים האלה, וחבל". בקבוצה הבהירו שבכל הנוגע ללקס, הסיבה לאי הכללתו בסגל היא התאוששותו מפציעה.

ניר קלינגר לא תירגל היום הרכב, אך דורון ליידנר הצעיר צפוי לפתוח על חשבונו של מרווין פרסמן. בקישור עמנואל בואטנג אמור לקבל את הקרדיט לצד שי אייזן, ובהתקפה ישנה התלבטות בין מאור בוזגלו לפליפה רודריגס, אולם ההחלטה תתקבל בהתאם למצבו של אלטמן.

עוד בוואלה!

גם בעולם מגיבים: הליגה הישראלית חוזרת, "תוכרע בדרבי של מכבי"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב, עידן כהן, ניר לקס. יוסי ציפקיס
שוב במוקד. ניר לקס ועידן כהן/יוסי ציפקיס

טריוויה

* הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת ב-17 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. זה היה 0:4 מוחץ במרץ 2014. עומר דמארי ואוראל דגני, שהספיקו מאז לשחק בחיפה ולחזור, היו שותפים לניצחון. פרט לכך, יש בתקופה הזו 12 ניצחונות ירוקים (כולל רצף פעיל של שישה) וארבע תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של הפועל תל אביב בחיפה היה בקרית אליעזר - 1:4 במרץ 2012. מירקו אורמוש, נוסא איגייבור (צמד) ועומר דמארי כבשו אז מול שוויון זמני של עידן ורד. דמארי הוא השריד היחיד מהסגלים באותו ערב.

* מרקו בלבול לא הפסיד לניר קלינגר בששת המפגשים האחרונים ביניהם: שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפרש שערים 1:14.

* כל 11 משחקי הליגה האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה: שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים.

* שער מבחינת הפועל תל אביב שווה בדרך כלל גם ניצחון. הפעם האחרונה שכבשה והפסידה הייתה לפני יותר מארבעה חודשים, כשהובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן במחזור התשיעי.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully