וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי: ליגת ה-MMA הישראלית יוצאת לדרך

עדי כפיר

4.3.2020 / 17:03

ליגת ה-IFL תערוך את האירוע הראשון שלה באולם מטרו ווסט ברעננה. רון בקר ואיתי טרטנר ייפגשו לקרב המרכזי. האזינו לשניים בפודקאסט "טייקדאון" של ערוץ אגו

מתוך טוויטר

בווידאו: נוק אאוט בבעיטה מדהימה במהלך קרב MMA

ליגת ה-MMA הישראלית - IFL תערוך מחר (חמישי) את האירוע הראשון בתולדותיה, באולם מטרו ווסט ברעננה. שני לוחמי הקרב המרכזי, רון בקר ואיתי טרטנר, הגיעו אל פודקאסט אומנויות הלחימה של ערוץ אגו טוטאל "טייקדאון" לעימות פנים אל פנים רגע לפני שהם נפגשים בכלוב.

בקר, הלוחם המנוסה יותר מהשניים התייחס לדרך שהובילה אותו לקרב המרכזי בפעם הראשונה בקריירה: "למרות שרשמית הפסדתי, מבחינתי ניצחתי את הקרב נגד קונרי גרייסי (בנו של רויס גרייסי) בבלאטור לפני שנתיים. המשמעות שלנו כלוחמים זה להילחם, נלחמתי, נתתי קרב טוב, וזה הניצחון הכי גדול שלי. הניפו את היד או לא הניפו זה לא רלוונטי מבחינתי אני ממשיך הלאה ומתקדם. אין לזה שום משמעות, עברנו את זה".

כרטיס האירוע הראשון בליגת ה-IFL, ליגת ה-MMA הישראלית. IFL, אתר רשמי
כרטיס האירוע הראשון של ליגת ה-IFL/אתר רשמי, IFL

האזינו לפודקאסט "טייקדאון" בהשתתפות הלוחמים רון בקר ואיתי טרטנר

מן העבר השני, הלוחם הצעיר איתי טרטנר חשף את תחושותיו לגבי קרב הבכורה שלו שנערך בנובמבר האחרון באירוע של בלאטור שנערך בארץ: "זה היה קרב מטורף. התחלתי את הקרב בהרגשה של חלום". בקר גם התייחס לקרב מול טרטנר ואמר: "אני מאוד אוהב את הספורט הזה, הוא כל חיי. השאיפה שלי היא לעסוק בזה כמה שיותר, להתחרות כמה שיותר כדי שביום שאצטרך להניח את הכפפות ישימו אותי בהיכל התהילה הישראלי ויזכרו תמיד מי זה רון בקר".

טרטנר הגיב לדבריו של בקר ואמר: "המטרה שלי כרגע היא להתחרות גם כן כמה שיותר, להגיע כמה שיותר גבוה ולראות לאן יפתחו לי הדלתות. יש אחד למעלה שהוא זה שקובע איך ייגמר הקרב הזה. אני מגיע לקרב הזה הכי מוכן שאפשר ואני מאמין שאני אנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully