וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רעננה: עידן כהן יפתח, אייזן חוזר מהרחקה

3.3.2020 / 15:07

קלינגר המריץ את שחקניו לקראת רבע גמר הגביע (רביעי, 19:30, 5 סטארס): "שלושה ניצחונות וזוכים בגביע. מתחילים מחר"

רבע הגמרהסתיים04/03/2020
הפועל תל אביב
  • בואטנג (46)
  • ספירובסקי (110)
1:2
  • (79, פנדל) שמש
הפועל רעננה
צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 3023

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח מחר (רביעי, 19:30, ספורט 5 סטארס) את הפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע המדינה עם אמונה גדולה ביכולת להעפיל לארבע הגדולות. ניר קלינגר אמר לשחקניו: "יש לנו עוד משימות השנה. השלמנו אחת - פלייאוף עליון, אבל הגביע זה כבר תואר. שלושה ניצחונות וזוכים בו. מתחילים ממחר, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים".

איאד אבו עביד וניר לקס המוצהבים ייעדרו, כאשר שי אייזן צפוי לחזור לקישור אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה ועידן כהן יתפוס את עמדת המגן הימני. קלינגר שוקל לבצע כמה שינויים בחלק הקדמי ולאפשר לכמה שחקנים לנוח. אחת האפשרויות היא לפתוח עם עומרי אלטמן כחלוץ.

לאחר רבע הגמר ראשי המועדון והצוות המקצועי יתחילו לדון בתקציב לעונה הבאה. כבר עתה ברור כי עד שלא תתקבלנה תשובות סופיות בנוגע לחובות לפיפ"א דברים יתקדמו מאוד לאט.

הרכב משוער: אריק ינקו: עידן כהן, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פרסמן, שי אייזן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, עומר דמארי.

שחקן הפועל תל אביב, שי אייזן. דני מרון
חוזר למרכז הקישור. אייזן/דני מרון

הפועל רעננה

נועלת הטבלה תנסה לקטוע את רצף חמשת ההפסדים שלה דווקא בגביע ולהעפיל לחצי הגמר השני בתולדותיה (הפסידה להפועל חיפה לפני שנתיים). המאמן גל כהן אמר לקראת רבע הגמר: "אין הרבה משחקים בקריירה של שחקן או מאמן או מועדון שזוכרים אותם לכל החיים, אנחנו מקווים שהמשחק מחר מול הפועל תל אביב במסגרת גביע המדינה יהיה כזה. נבוא למשחק מול קבוצה קשה ומאומנת, קבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב מחר ולהעפיל לחצי הגמר. אנחנו מאוד בטוחים בעצמינו, למרות כל מה שקורה, ושמים לרגע את הליגה בצד. אנחנו רוצים להשתמש בגביע כמינוף לאמונה שלנו, בסיכויים שלנו להישאר בליגה וכדי לפתוח את הפלייאוף עם אנרגיות ורוח גבית שהגביע יכול לספק לנו עם ההעפלה לחצי הגמר".

הפועל רעננה השלימה את הכנותיה למשחק ובקבוצה מאמינים שהפתעה מול הפועל תל אביב תשפיע לחיוב גם על מאבק ההישרדות בליגה. בצד המקצועי כהן יחסר את עידו לוי המוצהב ומתלבו אם לפתוח עם חמישה או ארבעה שחקנים בהגנה. אסף צור יירד לספסל וניב אנטמן יקבל את ההזדמנות בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully