וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לליברפול לא הגיע לנצח"

11.1.2003 / 22:08

ז'רר הוייה מודה כי תוצאת התיקו מול אסטון וילה היתה הוגנת לשני הצדדים. הוייה: אמרתי לשחקנים שלמרות המצב הקשה שבו אנו נמצאים, יש להם את הכשרון והרוח להמשיך הלאה

ז'רר הוייה, מנג'ר ליברפול הודה כי קבוצתו לא היתה ראויה לנצחון, בסיום משחק התיקו 1:1 מול אסטון וילה, שממשיך את רצף התוצאות הגרוע שלה בליגה מזה 50 שנה. הוייה תיאר את המשחק הביתי כ"חשוב ביותר" עבור המועדון, אך בסיום ליברפול מאבדת עוד 2 נקודות, ומסיימת 11 משחקים ללא נצחון, כשהיא לא מצליחה לשמור על שער היתרון של מייקל אואן מהמחצית הראשונה, וחוטפת שער משווה מפנדל של דיון דאבלין במחצית השניה.

"לא היינו ראויים לנצחון, התיקו הגיע לנו בהחלט", אמר הוייה לכתבים של ערוץ סקיי ספורט, "היו לנו מספר הזדמנויות במחצית השניה, אבל אם להיות כנה, וילה נתנה משחק מצוין. חסרו לנו בעצם שתי דברים, האחד זה בטחון איפה שצריך, והשני זה רעננות". התקוות של ליברפול לזכות סוף סוף באליפות ראשונה מאז 1990, שהתעוררו באמצע נובמבר כשהובילה את טבלת הפרמיירליג, נגוזו כמעט לחלוטין.

אך המאמן הצרפתי לא מאבד תקווה, ומתעקש כי קבוצתו יכולה לתפוס שוב את המומנטום בעזרת תמיכתם של האוהדים. "אנחנו עוברים תקופה קשה", הוסיף הוייה, "אנחנו במצב קשה, אבל אהבתי מאוד את תגובת האוהדים כשאחד השחקנים איבד את הכדור. הם עודדו אותו וקראו בשמו, וזה דבר מאוד יפה ומיוחד במועדון הזה".

"הזכרתי לשחקנים שאנחנו משחקים בבית באוירה מצוינת, ויש לנו את תמיכת האוהדים. אמרתי להם שלמרות המצב הקשה שבו אנו נמצאים, יש להם את הכשרון והנשמה להמשיך הלאה".

פרגוסון: "ווסט ברומיץ' הפתיעה אותנו"

מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור כדי לנצח 3:1 בחוץ את ווסט ברומיץ', שנראים כמועמדים בטוחים לחזור אל הליגה הראשונה אחרי עונה אחת בלבד בפרמיירליג. מנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון, הודה כי קבוצת התחתית הפתיעה אותם כשעלתה ליתרון מוקדם משער של ג'ייסון קומאס. "ווסט ברומיץ' שיחקו בצורה נחושה ומלאת השראה ואילצו אותנו לשחק במשך כל 90 הדקות", ציין פרגוסון. "השער שלהם בא בהפתעה, אך מהר מאוד הצלחנו להתאושש ולחזור למשחק בשער משווה, שנתן לנו דחיפה רצינית לנצח את המשחק".

יונייטד, שנמצאת במקום השני, התקרבה עד כדי 2 נקודות מהמוליכה ארסנל, שתשחק ביום ראשון בחוץ מול בירנמינגהאם.

מקלארן: "הוכחנו שאנחנו לא נכנעים בקלות"

מאמן סאות'המפטון, גורדון סטרצ'אן, תיאר את משחק התיקו 2:2 של קבוצתו מול מידלסבורו כ"משחק החוץ הטוב ביותר שלנו העונה".

ה"קדושים" עלו למקום החמישי, המיקום הגבוה ביותר שלהם אי פעם בפרמיירליג, אך החמיצו הזדמנות לזכות בכל שלוש הנקודות, כשבורו נתנה קאמבק מדהים. 2 שערים ב-17 הדקות האחרונות, מרגלי המחליפים נואל וולאן ומאסימו מקארונה, בפנדל מעורר מחלוקת, ביטלו את יתרון 2 השערים של האורחים מצמד של ג'יימס ביטי.

"לא היה שום פנדל, וזה נורא מאכזב מכוון שיכולנו לצאת מפה עם מלוא שלוש הנקודות. למרות זאת, שיחקנו בצורה יוצאת מן הכלל היום, ואנחנו יכולים לשון בשקט הלילה", ציין סטרצ'מן, שהוכתר כמנג'ר החודש של הפרמיירליג עבור חודש דצמבר. "אני חוזר על זה שוב ושוב, אך הכנות, היושר והמקצועיות ששחקני מציגים הם יוצאים מן הכלל".

סטיב מקלארן, מאמן מידלסבורו, שיבח אף הוא את שחקניו על כך ששמרו על המאזן המצוין ללא הפסד בבית העונה. "הקרדיט מגיע לשחקנים ובעיקר לאלה שעלו ושינו את המשחק עבורינו", אמר מקלארן. "המון קבוצות שמפגרות 2:0 היו מרימות ידיים. אנחנו הוכחנו היום שאנחנו לעולם לא נכנעים".

"שער קסום" של ניקלאס יינסן

במשחקה של הסיטי במיין רואד קיבלנו מועמד בטוח לשער העונה מרגליו של ניקלאס יינסן בדקה ה-50, בעיטת יעף אדירה מחוץ לרחבה הפכה לבסוף לשער נצחון 1:2 על לידס יונייטד, שער שהשאיר את מאמני שתי הקבוצות פעורי פה ומלאי מחמאות.

"גול מופלא", תיאר מאמן הסיטי, קוין קיגן, את שערו של יינסן,שהגיע 5 דקות מפתיחת המחצית השניה בעזרת בישול מצוין של ניקולס אנלקה.

"הפסדנו לשער קסום של יינסן", הוסיף מנג'ר לידס, טרי ונבלס, "הטכניקה שלו היתה די מדהימה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully