וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודעים שזה מיוחד עבור האוהדים": הפועל חולון מארחת את הפועל ירושלים

27.2.2020 / 20:54

מחזיקת גביע המדינה מגיעה ביום שישי (14:00, ספורט5) להיכל הטוטו בלי ג'ון הולנד, למשחק השלמה מהמחזור השביעי. היא תטוס עוד לאילת לפני פתיחת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי נגד פריסטרי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון נבחרת ישראל על רומניה

באיחור לא אופנתי של שלושה חודשים וחצי, יושלם מחר (שישי, 14:00, ספורט5) המחזור השביעי בליגת העל, כשהפועל חולון תארח את הפועל ירושלים.

המשחק יפתח שבוע עמוס במיוחד עבור מחזיקת גביע המדינה, שביום ראשון תתארח באילת וביום רביעי תפגוש במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות את פריסטרי - לפני ההתמודדות הפיקנטית נגד מכבי תל אביב ואמארה סטודמאייר ביום ראשון הבא בארנה.

מאמן ירושלים, עודד קטש, בחר להותיר הפעם את ג'ון הולנד מחוץ לטופס. הוא יפגוש מן העבר השני שניים מהשחקנים שהופיעו תחתיו בשבוע האחרון בנבחרת ישראל: גיא פניני וטי.ג'יי קליין. חולון ניצחה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, והתקרבה למכבי ראשון לציון בקרב על המקום השלישי בטבלה.

בחולון, שתיהנה מסגל מלא, קוראים לקהל להקדים ולהגיע על מנת למנוע לחץ מיותר בכניסות. "מצפה לנו אתגר גדול", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "אנחנו עובדים קשה כדי להראות שאנחנו קבוצה ששייכת לחלק העליון של הליגה. אנחנו יודעים שזה משחק מיוחד עבור האוהדים שלנו".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
יהיה חם. דדאס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully