וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חדרה: "הלחץ עלינו, אבל נעמוד בו"

שחקני הפועל תל אביב אופטימיים לקראת המשחק שיכריע האם יעפילו לפלייאוף העליון (19:50, ספורט 4). רז כהן או בואטנג יחליפו את אייזן. מימר מתלבט בנוגע לאיוש החוד, לבאבידי חוזר

מחזור 26הסתיים29/02/2020
הפועל תל אביב
  • אלטמן (30)
  • אלטמן (90)
1:2
  • (45) פרץ
הפועל חדרה
יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב מצפים ל-15 אלף צופים במשחק המכריע מחר נגד הפועל חדרה בבלומפילד (שבת, 19:50, ספורט4), כאשר לפחות 2,000 מתוכם אוהדי היריבה. במתחם חודורוב ישנה מתיחות גדולה מאוד לקראת המשחק, גם ברמת היוקרה של עליה לפלייאוף העליון וגם בשל המשמעות הכלכלית.

המאמן ניר קלינגר הבחין במתח אצל שחקניו ועבד על הורדה שלו מעבר לשיחות בנושאי טקטיקה ומוטיבציה. יחד עם זאת, המאמן אמר לשחקניו: "עוד לפני המשחק הזה עשינו הישג ענק בשינוי שעשינו בעונה הזאת. נשאר לנו עוד צעד אחד ואני מאמין בכל אחד ואחד כאן".

בהפועל יודעים שאם בני יהודה תנצח את הפועל חיפה במשחק המקביל, תיקו לא יספיק. לכן נראה שההתנהלות על המגרש תהיה מותאמת גם לדיווחים מהמושבה. בצוות המקצועי אמרו: "חדרה חייבת ניצחון ותזרוק הכל במשחק הזה. נצטרך להיות חכמים ושקולים, יהיה לנו את הזמן להיות דומיננטיים ולהבקיע שערים".

שי אייזן המורחק ייעדר, כאשר עמנואל בואטנג או רז כהן יחליפו אותו. אריק ינקו מועמד לפתוח במקום יואב ג'ראפי ואילו בחלק הקדמי עשוי לעשות ניר קלינגר שינוי נוסף, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר. שחקנים בקבוצה אמרו: "כל הלחץ עלינו, אבל נעמוד בו ונעשה פלייאוף עליון".

אריק ינקו שוער הפועל תל אביב. דני מרון
קלינגר עדיין מתלבט בנוגע לעמדת השוער. ינקו/דני מרון

הפועל חדרה

הפועל חדרה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב מחר (שבת, 19:50, ספורט 4). "עשינו עונה נהדרת", אמר שחקן הפועל חדרה. "ברור שאנחנו לא מזלזלים בהפועל תל אביב אבל מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון וננסה לעשות את זה". בצד המקצועי, שרון מימר מתלבט בין לוסיו לג'וניור אוזוקווה. דיא לבאבידי חוזר מהרחקה ויפתח, כאשר חגי גולדנברג יוסט למרכז ההגנה, שם הוא יתופד לצד ירין חסן ו-ויסאם רבאח.

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מתלבט בנוגע לחלק הקדמי. מימר/שלומי גבאי

טריוויה

* הפועל תל אביב צריכה ניצחון או תיקו בצירוף איבוד נקודות של בני יהודה, כדי לחזור לפלייאוף העליון אחרי שש שנים. הפועל חדרה חייבת ניצחון כדי להעפיל בפעם השנייה ברציפות.

* בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב 0:1, אחרי שלא הצליחה לנצח בששת המפגשים הקודמים שלה עם הפועל חדרה.

* 10 המשחקים האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה: שבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים.

* גם תשעת המשחקים האחרונים של הפועל חדרה הגיעו להכרעה: חמישה ניצחונות על האפס לעומת ארבעה הפסדים.

* שער מבחינת הפועל תל אביב שווה בדרך כלל גם ניצחון. הפעם האחרונה שכבשה והפסידה הייתה לפני כמעט ארבעה חודשים, כשהובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן במחזור התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully