וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה לא מפוצצים": הקמפיין של עירוני קרית שמונה למען קשישים והלומי קרב

26.2.2020 / 13:54

רגע לפני חג פורים, שחקני הקבוצה יצאו בקמפיין במטרה להגביר את המודעות בקרב הציבור לנזק שגורמים נפצים מסוגים שונים לאוכלוסיות שונות בחברה. עדן נחמיאס: "רוצים למנוע או לפחות למזער את התופעה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהדרבי התל אביבי

לקראת חג פורים שיחול ב-9 במרץ, יצאה עירוני קרית שמונה בקמפיין הזדהות ברשת למען קשישים והלומי קרב בישראל. במסגרת הקמפיין העלו שחקני הקבוצה תמונות שלהם לרשתות החברתיות עם הכיתוב: "השנה לא מפוצצים" ו-"מתחשבים. לא מפוצצים", במטרה להגביר את המודעות בקרב הציבור לנזק שגורמים נפצים מסוגים שונים לאוכלוסיות שונות בחברה, ביניהם גם קשישים והלומי קרב".

קפטן הקבוצה עידן נחמיאס התייחס לנושא: "כמי שמכיר מקרים שכאלה מקרוב ויודע על הנזק שהדי הפיצוצים בימים אלה גורמים ויכולים לגרום ללא מעט אנשים בחברה שלנו, החלטנו לקחת יוזמה ולנסות להגביר את התודעה בנושא על מנת למנוע או לפחות למזער את התופעה", אמר הקפטן עידן נחמיאס.

בתוך כך, במסגרת ההכנות למשחק החשוב מול נס ציונה ביום ראשון הקרוב ובמטרה לשמור על האווירה הטובה הקיימת במועדון, השחקנים יצאו לגיבוש נוסף: יום טיפולים מיוחד במתחם הספא של חמת גדר. את היום קינחו השחקנים בארוחה במסעדת מרינדו שליד קיבוץ עין גב. "אנחנו מודעים למשחק החשוב שמצפה לנו יום ביום ראשון הקרוב מול נס ציונה ועושים את הכל על המגרש ומחוצה לו כדי להגיע מרוכזים ומגובשים למען המטרות שלנו", אמר המאמן קובי רפואה.

שחקני עירוני קרית שמונה. יח"צ,
שחקני עירוני קרית שמונה בארוחת גיבוש/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully