וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כך זה לא יימשך, תבין לבד": מאחורי הפיצוץ בין יצחק שום לאופיר חיים

26.2.2020 / 9:57

במהלך ישיבה טעונה דרש הבעלים מהמאמן ללחוץ גבוה, אך חיים לא אהב זאת והשיחה בין השניים הסתיימה בטונים צורמים. השחקנים תומכים במאמן: "כששיחקנו גבוה אמרו שאנחנו קבוצה נחמדה אבל לא ראינו נקודות"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהמשחק בין הפועל באר שבע להפועל כפר סבא

כבר תקופה ארוכה שיצחק שום ואופיר חיים לא רואים עין בעין את הנעשה מקצועית בהפועל כפר סבא. עוד לפני הניצחונות נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, מעמדו של חיים היה מעורער אך שש הנקודות שהשיג נגד הגדולות נתנו לו קצת אוויר. יחד עם זאת, הבעלים טען לאורך כל הדרך כי הקבוצה צריכה לשחק בצורה התקפית יותר ולא כמו קבוצה שנלחמת על חייה.

ביום שני האחרון הדברים הגיעו לשיאם בישיבה בה נכחו שום, בנו עידן, חיים, רביד גזל ומנכ"ל הקבוצה. בישיבה זאת הפציר שום במאמן כי הקבוצה חייבת ללחוץ גבוה על כל המגרש ולהיות התקפית כבר במשחק הקרוב מול הפועל רעננה. חיים ענה לו: "עם הסגל שלנו זאת התאבדות לשחק גבוה. הלחץ הוא על רעננה".

כתוצאה מכך התפתח דין ודברים קולני בין השניים, כאשר השיחה הסתיימה בטונים צורמים, כשהמאמן אמר כי יעשה מה שהוא חושב מקצועית ואילו שום ענה כי "כך זה לא יימשך, תבין לבד". לאחר מכן הבהיר שום לנוכחים כי אם זאת דעתו של חיים הוא מעוניין למנות מאמן אחר והחל במגעים עם עמיר תורג'מן, עד אשר סגר איתו, ואז הודיעו לחיים על סיום עבודתו.

הנושא הפך לשיחת היום בקרב השחקנים, שמרביתם תומכים בחיים: "אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אין פה כוכבים, רק עבודה קשה. כששיחקנו גבוה אמרו שאנחנו קבוצה נחמדה אבל לא ראינו נקודות".

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים. שלומי גבאי
לא הסכים עם הבעלים. חיים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully