וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנסי במותחן, פילי בלי הרבה בעיה

רחביה ברמן

11.1.2003 / 19:48

הטנסי טייטאנס גברו על הפיטסבורג סטילרס 31:34 לאחר הארכה וקרב אדיר. דונובן מקנאב היה יעיל בשובו מחודשיים השבתה, ההגנה שלו שיתקה את מייקל ויק ופילי ניצחה את אטלנטה 6:20

וזה נמשך. הסיבוב הנוכחי התחיל בבום, עם ניצחון של טנסי על פיטסבורג בהארכה, לא לפני רגע המחלוקת המתבקש ורק אחרי מאבק צמוד ורצוף טעויות, פציעות ומהלכים גדולים.

במשחק השני דברים סופסוף עבדו לפי ההגיון. דונובן מקנאב היה סולידי בשובו, ופילדלפיה הוכיחה את עליונותה הניכרת על אטלנטה בניצחון 6:20.

הערה קטנה בנושא שידורים לפני שנעבור לסקירת המשחקים: אני מבין את הקורא רם שהיה בטוח שטעות בידי, אבל למרבה הצער בדקתי את העניין לפני שכתבתי שאין שידור של פילדלפיה-אטלנטה, ואכן לא היה. גם קיבלתי אימייל מנציגי פוקס בארץשמודיע על החלפת לוח השידורים של פוקס. הם פשוט לא עדכנו את האתר - מין חטא על עלבון כזה בשביל הסבבה.

מן הראוי שפוקס יקחו דוגמא מ-METV, שבשבוע שעבר הגיבו לביקוש והוסיפו משחק אחד, במקום לשחק בהחלפות. אם מידל איסט יכלו להוסיף ללו"ז משחק בפריים טיים, פוקס יכלו לעשות את אותו הדבר, ולא להוסיף משחק בפריים טיים אבל במקום זה להוריד משחק בשעות הקטנות, ועוד לטובת אטרקציות כמו אליפות קיקבוקסינג, תחרות של סלבריטאים ותחרות סוסים.

תאמינו או לא, אנשי יס, אבל יש אנשים שמחליטים בין הכבלים לביניכם לפי היצע הפוטבול, וכרגע הכבלים, שמשדרים את METV, מובילים בענק.

ועכשיו - לאקשן!

טנסי טייטאנס - פיטסבורג סטילרס 31:34 (אחרי הארכה)

כמו שאמרנו, משחקי הסיבוב נפתחו כמו שצריך, עם משחק מתוח וסוער שהוכרע רק בהארכה, לא לפני שגבה שלושה פצועים וראה את היתרון מתחלף שלוש פעמים.

בהתחלה, זה לא נראה צמוד כמו שזה נגמר. טנסי זינקה ליתרון 0:14, בזכות חטיפה של סמארי רול שהכינה את הקרקע לטאצ'דאון אחד (מקנייר בריצה לשמונה יארד), ולאחר מכן התקפה פשוט מופתית של 16 מהלכים, 76 יארד ו-9:03 דקות תמימות מהשעון עד לריצת היארד של אדי ג'ורג' לט"ד.

לאחר מכן אמנם עצרה טנסי את פיטסבורג, אבל אדי ג'ורג' הפיל את הכדור במהלך הראשון של ההתקפה החדשה, ופיטסבורג קיבלה את הכדור במצב נוח. שני מהלכים לאחר מכן מצא טומי מאדוקס את היינס וורד לשמונה יארד וצימק את היתרון בחצי.

בהתקפה הבאה של טנסי, שוב צרות. סטיב מקנייר רצה למסור לדריק מייסון, אבל צ'אד סקוט גילה חוסר נימוס והתערב בקשר בין השניים. כדור של פיטסבורג. מאדוקס מצא את פלקסיקו בורס במסירה יפהפיה של ארבעים יארד, אבל לאחר מכן לא הצליחו הסטילרס להתקדם הרבה ונאלצו להסתפק בשער שדה מ-30 יארד מרגלי ג'ף ריד. 3:14. בורס, אגב, נפצע בגב במחצית הראשונה ונעדר עד הרבע הרביעי.

גם בהתקפה הבאה לא הצליח מקנייר להביא את קבוצתו למרחק איום על השער, וטנסי נאלצה להרחיק. מאדוקס בתגובה לא מצא את אזור השער, אבל כן הביא את הכדור קרוב מספיק כדי שריד ישחיל מ-39 יארד, ממש על סף ההפסקה, ויוריד את אנשי הפלדה להפסקה בפיגור מינימלי של 13:14.

וככה זה נמשך

במחצית השנייה נמשך המומנטום של פיטסבורג. אדי ג'ורג' (15 ריצות, 33 יארד, ט"ד, שני איבודים וזעזוע מוח) שוב הפיל כדור במהלך הראשון של ההתקפה. מהלך אחד בדיוק לאחר שטנסי ערערה על איבוד הכדור והפסידה, מצא איימוס זרואיי חור ורץ ל-31 יארד כדי להעלות את הסטילרס ליתרון ראשון במשחק, 14:20

אבל היתרון הזה החזיק מעמד רק במשך חמש דקות שמבהלכן הצעיד מקנייר את טנסי 63 יארד עד שמצא את הטייט אנד פרנק ווייצ'ק לשבעה יארד והחזיר את היתרון לנפילים - 20:21. ווייצ'ק, אגב, נתן את משחקו הטוב בקריירה עם 10 תפיסות, 123 יארד והט"ד הזה.

ההתקפה הבאה של הסטילרס גוועה מבלי שאנשי הפלדה יצליחו להשיג דאון ראשון, והרחקה חלשה נתנה לסטיב מקנייר מיקום נוח. שמונה מהלכים ו-58 יארד לאחר מכן מצא מקנייר את הטייט אנד המחליף ארון קיני לשני יארד, והעלה את טנסי ליתרון שמונה.

פיטסבורג החמיצה שער שדה, אבל עצרה את טנסי וחשבה שהשיגה טאצ'דאון לאחר החזרה מחשמלת של אנטואן ראנדל-אל, אבל הנקודות הורדו מהלוח בשל חסימה לא חוקית במהלך ההחזרה. למרות זאת, בתום התקפה נאה הצליח מאדוקס למצוא למצוא את היינס וורד ל-21 יארד. מהלך שתי הנקודות היה תרגיל האפבק: מאדוקס הושיט לוורד, שמסר לבורס (שחזר למשחק בהתקפה זו) והתוצאה עמדה על 28 לכל.

המזל המשיך לחייך לפועלי הפלדה. דשיי טאונסנד חטף את מסירתו הראשונה של מקנייר וכעבור התקפה קצרה הסתפקו הסטילרס בשער שדה שהעלה אותם ל-28:31.

אבל לא אלמן טנסי. ג'ון סיימון החזיר את הבעיטה של פיטסבורג 38 יארד לקו ה-42, מקנייר הוביל את הנפילים עוד 34 יארד, וג'ו נדני השווה בבעיטה מ-42 יארד.

לאחר מכן לא הצליחו שתי הקבוצות להגיע אפילו למצב בעיטה, עד שנדני החמיץ ממרחק 48 יארד ממש על סף תום המועד החוקי.

להארכה חוקים משלה

טנסי זכתה בכדור בהארכה והתקדמה 61 יארד עד שבמצב של דאון שני החליט מאמן טנסי ג'ף פישר לא להסתכן באיבוד כדור ולהעלות את הבועט שינצח לו את המשחק.

ביל קאוהר, מאמן פיטסבורג, נקט בתרגיל הידוע של "קח פסק זמן ממש בשנייה האחרונה ושחק בעצביו של הבועט". זה עבד. נדני לא הספיק לעצור לפני פסק הזמן והשחיל את הכדור בין הקורות, אבל זה לא נחשב ואת הבעיטה החוזרת הוא החמיץ. אלא שכאן באה לעזרתו עבירה מטופשת ביותר של מגן הפינה דיוויין וושינגטון מפיטסבורג, שהתנגש בו ונתן לו ניסיון נוסף, וגם קירב אותו למטרה בחמישה יארד. את ההזדמנות השלישית שלו לנצח את המשחק נדני כבר לא החמיץ.

קאוהר ניסה לעשות את תרגיל פסק הזמן שוב, אבל הפעם לא הצליח למשוך את תשומת ליבם של השופטים בזמן. לאחר שהובקע שער הניצחון רץ קאוהר כאחוז אמוק אל השופטים וצרח עליהם שלא נתנו לו פסק זמן, ולאחר מכן יצא שמוק ורץ לחדר ההלבשה במקום ללחוץ את ידו של המאמן השני כמקובל. אבל ג'ף פישר יתגבר, וגם יוביל את הקבוצה שלו מול המנצחת של המשחק בין האוקלנד ריידרס לניו יורק ג'טס, הערב ב-23:30 (ישיר ב-ESPN ובמידל איסט).

טומי מאדוקס סיים עם 21/41 ל-266 יארד, שני ט"ד וחטיפה. מקנייר היה מצוין עם 27/44 ל-338, שני ט"ד, שתי חטיפות אמנם אבל מנהיגות כבירה ברגעי ההכרעה, וגם 29 יארד וט"ד בריצה.

פילדלפיה איגלס - אטלנטה פלקונס 6:23

דווקא המפגש הזה, שהבטיח רבות כל-כך, הפך לפחות מעניין משני משחקי הפתיחה של הסיבוב. הגנת פילי שיתקה את מייקל ויק (21/37 ל-261 יארד, שתי חטיפות בלי ט"ד, שש ריצות ל-30 יארד), למעט מהלך אחד שיכול היה לשנות את התמונה אבל בוטל בשל עבירה. דונובן מקנאב היה יעיל עם 20/30 ל-247 יארד וט"ד אחד, בלי איבודי כדור וזה היה כל הסיפור.

לאחר שההתקפה הראשונה של כל קבוצה נגמרה בבעיטת הרחקה, ניסה מייקל ויק למצוא את שון ג'פרסון אבל טעה בכתובת והמשלוח שלו הגיע לידי בובי טיילור המצוין, שכמו אזרח טוב החזיר את האבידה עד לאזור השוער של השולח, ולקח שש נקודות תמורת טרחתו. בעיטת הבונוס קבעה 0:7 פילי.

אחרי התקפה שבה הופל ויק למינוס שישה יארד וכמעט איבד כדור, הוסיף דייויד אייקר על היתרון בשער שדה מ-34 יארד וקבע 0:10.

הגנת פילי שוב פגעה בחופש הביטוי של האזרח מייקל ויק, אייקרס שוב השחיל בין הקורות, 0:13 פילי.

התקפה לאחר מכן מצליח ויק לחבר התקפה נאה של 13 מהלכים ו-6 יארד, אבל נעצר בקו ה-15 של פילי ונאלץ להסתפק בשלשה של הבועט איי.ג'יי פילי. 3:13.

הגנת אטלנטה עוצרת את מקנאב והחבר'ה, ויק מקבל את הכדור 1:49 לסוף בקו ה-21 שלו ומוביל את הבזים 45 יארד לעוד שער שדה שחותם את תוצאת המחצית - 6:13 לפילדלפיה.

המהלך שלא ראינו

במחצית השנייה היו על פי פירוט המהלכים שבאתר הליגה רק שני אירועים ראויים לציון:

3:56 לתום הרבע השלישי רץ מייקל ויק 20 יארד לטאצ'דאון שהיה משווה את התוצאה, אבל ההישג מבוטל בשל אחזקה התקפית מצד הגארד טראוויס קלארידג', שלא רק מבטלת את הט"ד אלא גם מזיזה את הבזים 10 יארד לאחור.

דאג ג'ונסון מחליף את ויק למהלך אחד, ויק חוזר לאחר מכן ומנסה תרגיל של מסירה כפולה עם הרץ אבל לא מצליח להשיג דאון ראשון. שער השדה של פילי פוגע בקורה ולא מצליח], ומרגע זה נראה שאטלנטה לא התקרבה יותר.

שתי התקפות לאחר מכן גמר מקנאב את המשחק עם הזרוע - כדור באמצע המגרש לג'יימס ת'ראש שחמק ממגן אחד, השלים מהלך של 35 יארד ושש נקודות וקבע 6:20.

ויק קיבל את הכדור עוד פעמיים לאחר מכן, אבל לא הצליח לעשות דבר וגם הוסיף את חטיפתו השנייה במהלך האחרון.

ההגנה של פילי מוכיחה שהיא מוכנה לפלייאוף, וכנ"ל מקנאב. עכשיו הנשרים יקוו שטאמפה ביי וסן פרנסיסקו יתישו אחת את השנייה, כדי שהמנצחת תגיע ל"וטרנס סטיידיום" המגעיל במצב מתאים להיטרף. וזה מביא אותנו ל...

משחקי הערב

במשחק המוקדם, שישודר גם ב-METV וגם בפוקס, יארחו הטאמפה ביי באקנירס, עם ההגנה הטובה בליגה, את הניינרס שעדיין בהיי מהקאמבק האדיר מול הג'איינטס.

במשחק המאוחר, אחת היריבויות הוותיקות והחמות ב-AFC: האוקלנד ריידרס מארחים את הניו יורק ג'טס (שידור ישיר ב-ESPN ובמידל איסט). סקירה מפורטת של שני משחקים אלה תופיע כאן בסביבות השעה 16:00.

עד אז, נא להצביע בסקר שבעמוד הפוטבול (היות שסקר זה יוחלף כבר מחר). חוץ מזה, יש לכם להצטייד בבירה וחטיפים, לעבוד אם אתם מוכרחים, לתפוס קצת שינה אם אפשר, ולהתכונן להמשך הכיף. עד גמר המלאי, בעוד שבועיים בסן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully