וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה נפרד מהנבחרת לפני ה-NBA, תומר גינת נופה מהסגל

23.2.2020 / 20:00

הגארד וג'ייק כהן הצטרפו לסגל לקראת המשחק נגד רומניה במוקדמות היורובאסקט ביום שני (19:00, 5+) בדרייב אין. הכרטיסים למשחק אזלו. בר טימור שוחרר לבקשתו, גם קפטן הפועל תל אביב בחוץ

באדיבות איגוד הכדורסל

אם הכל יעבוד לפי התוכניות, דני אבדיה יערוך מחר (שני, 19:00) את הופעתו האחרונה במדי נבחרת ישראל עד אליפות אירופה 2021, שאליה הוא אמור להגיע בתום עונת הרוקי שלו ב-NBA. הכוכב העולה של מכבי תל אביב הצטרף יחד עם ג'ייק כהן לאימונים לקראת המפגש עם רומניה בתל אביב. הכרטיסים למשחק אזלו, ואולם הדרייב אין צפוי להתמלא ב-3,400 צופים.

אבדיה הופיע עד כה פעמיים במדי הנבחרת הבוגרת, לפני שנה: הוא קלע נקודה אחת ב-11 דקות בניצחון הביתי על גרמניה ועוד עשר נקודות ב-17 דקות בהפסד לסרביה בבלגרד; ההתכנסויות הבאות של טורניר המוקדמות יתקיימו במהלך העונה הבאה (בנובמבר השנה ובפברואר 2021), והשחקנים שיופיעו בליגה הטובה בעולם ייעדרו מהן.

נציגי גולדן סטייט, בהם מייק דאנליבי ומאמן הפועל נהריה בעבר קוסטה יאנקוב, הגיעו לאימוני הנבחרת ויתארחו גם במשחק. על פי הדיווחים בארה"ב, הווריורס עשויים לבחור באבדיה בדראפט הקרוב.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל דני אבדיה. ברני ארדוב
נתראה בעתיד? אבדיה במדי הנבחרת/ברני ארדוב

לאור הגעתם של אבדיה וכהן, שני שחקנים שהיו שותפים לניצחון החשוב בפולין ביום חמישי, לא ייכללו הפעם בסגל: האחד הוא בר טימור, שביקש להשתחרר עקב סיבות אישיות, והשני הוא תומר גינת, שקיבל הודעה על ניפויו באימון המסכם.

הניצחון בגליביצה במחזור הפתיחה העניק לישראל מקדמה חשובה לקראת המשך הקמפיין, מאחר שרק אחת מארבע הנבחרות בבית א' לא תעפיל ליורובאסקט. הרומנים הפסידו בבית 84:71 לסגל המשני של ספרד, שהפסידה הערב בבית 80:69 לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully