וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לשחקני הפועל תל אביב: "גאה בכם, למרות שיש כאלה שמנסים לזלזל בדרך שלנו"

20.2.2020 / 8:53

מאמן האדומים התייחס למשחק בטדי ולביקורות, וכבר חושב על מכבי תל אביב. שחקנים: "אם נצטרך לשחק אותו דבר כדי להביא נקודה או נקודות בדרבי, נעשה את זה"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, שוחח אתמול (רביעי) בקצרה עם שחקניו בעקבות המשחק בטדי ואמר להם: "אני גאה בכל אחד ואחד ממכם, הייתם גברים, נתתם הכל ועמדנו היטב בתכנית המשחק שלנו, למרות שיש כל מיני אנשים שמנסים לזלזל בדרך שלנו ובמה שעשינו". כזכור, הפועל תל אביב ניצחה במשחק 0:1 את בית"ר ירושלים, אחרי שהתגוננה לאורך רובו, וספגה ביקורת מאנשי בית"ר על הסגנון.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
רוצים להמשיך לחגוג, ולא משנה איך. האדומים בטדי/ברני ארדוב

גם בסיום המשחק בטדי עבר קלינגר שחקן שחקן, הודה להם, אך הדגיש כי עדיין לא השלימו את המשימה. קלינגר לא חיכה יותר מדי, וכבר אתמול השחקנים ראו וידאו של אתלטיקו מדריד לקראת הדרבי. אגב, שחקנים בקבוצה אימצו את הגישה ואמרו: "גם אם נצטרך לשחק אותו דבר כדי להביא נקודה או נקודות בדרבי נעשה את זה, כואב לאנשים שהפועל מצליחה". גם השחקנים עצמם החלו לעשות חישובים והבינו שנקודה בדרבי עשויה להיות קריטית במידה והקבוצה לא תנצח את חדרה במחזור הסיום.

בהפועל היו מרוצים מהפוסט של מאור בוזגלו אתמול והאחדות הקבוצתית שגילה. יחד עם זאת, זה לא סוד שבוזגלו מאוכזב מדקות המשחק שלו, רוצה לפתוח ב-11 ומצפה להיות שחקן מוביל כבר בתקופה הקרובה. מי שסוף סוף נראה מחויך הוא עומר דמארי, שעבר תקופה קשה מאוד עד אשר זכה לראות דקות משחק אצל ניר קלינגר ובטדי אף פתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully