וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "משחק מבאס. מעדנו איפה שכולם ציפו, ואנחנו לא רוצים להיות עוד קבוצה"

16.2.2020 / 22:38

מאמן עירוני נהריה התקשה לקבל את ההפסד הביתי של עירוני נהריה להפועל אילת: "בא קהל גדול לתמוך בנו, אבל הקבוצה הזאת שווה יותר בשביל העיר. במחצית השנייה פשוט נפלנו"

דני מרון

האולם בעין שרה התמלא הערב (ראשון) כמעט לחלוטין, כשאוהדי עירוני נהריה רצו להביע את אמונם והערכתם כלפי הקבוצה שכמעט זכתה בגביע המדינה, אבל 2,100 הצופים יצאו מאוכזבים. שלושה ימים לאחר התצוגה המרשימה בגמר, הסגולים הפסידו 89:84 להפועל אילת.

בסיום נשא המאמן דני פרנקו נאום כואב. "אמרתי לשחקנים שהדבר האחרון שאני רוצה הוא שנהיה כמו עוד קבוצה. כולם דיברו לפני המשחק על העייפות, ועל איזו השפעה תהיה לגמר, ואיך נחזיק מעמד. השחקנים הם בני אדם, וזה מובן. הרבע הראשון היה מגומגם, אחריו הרמנו הילוך, ובמחצית השנייה פשוט נפלנו. עבירות מיותרות, קבלת החלטות פחות טובה. קיבלנו סלים של נאיביות וחוסר ריכוז.

"זה הפסד שכולם ציפו לו אחרי ההיי של המשחק הקודם, ו'הצלחנו' למעוד בו. אנחנו צריכים להחליט איזו קבוצה אנחנו. אם אנחנו רוצים למכור משהו בפלייאוף, נצטרך לשחק פעמיים או שלוש בשבוע, אז אנחנו לא יכולים להתחבא ולקחת ההנחה הזאת. אני שונא את זה ששחקנים מבטיחים הבטחות לאוהדים ברשתות החברתיות, ואני לעולם לא עושה את זה, אבל בא קהל גדול לתמוך בנו, והיה בילד אפ, ואני רוצה למנף את ההצלחה הזאת.

"אני חושב שהקבוצה הזאת שווה יותר בשביל העיר, כי אוהבים אותנו כאן. זה היה משחק מבאס. משחק בעייתי מבחינה פיזית ומנטלית, ואנחנו צריכים לתדלק מחדש בפגרת הנבחרת. אמרתי לשחקנים, אני לא מאמן סרבי שיבעט לכם בראש, והם יודעים מה זה לקחת אחריות".

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. קובי אליהו
אכזבה גדולה. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully