וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "שלטנו במשחק", אלישע לוי: "היינו דומיננטיים"

15.2.2020 / 19:33

מאמן הפועל באר שבע מרוצה אחרי ה-0:1 מול האקסית בני יהודה: "הרגיש לי קצת מוזר". לוי הוסיף: "נמשיך להיאבק על מקום בפלייאוף"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני יהודה, במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. שער עצמי של אמיר רוסתום בדקה ה-79 סידר לקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחון מול האקסית למרות יכולת חלשה.

מאמן באר שבע יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה שהגיעה מוכנה. לא הגענו להרבה מצבים, אבל הראינו הרבה לב. לקחנו את המשחק הזה בכוח. אנחנו מאורגנים ומסודרים יותר, לא הגיעו מולנו לאף מצב, רק מצב אחד בסוף ואוהד לויטה היה במקום. אנחנו מאורגנים וזה הכי חשוב. אני לא משתגע מהניצחון, אבל אהבתי לראות את הקבוצה מאורגנת יותר. שלטנו במשחק, אבל לא ידענו לפצח את המשחק ברוב הדקות. בכדורגל צריך לדעת לפצח את המערך של היריבות ובסוף עשינו את זה. הנתון היחיד שחשוב הוא התוצאה. משחק התקפי לא טוב שלנו, לא הגענו למספיק מצבים. אני מפרגן לבני יהודה על משחק ההגנה שלה. הניצחון היה מוצדק כי היינו טובים יותר לאורך כל המשחק. יש בבני יהודה הרבה אנשים שאני אוהב וזה היה קצת מוזר, אבל בסדר, ממשיכים. עברתי כל כך הרבה חוויות בכדורגל, כישלונות, הצלחות, אחרי שהמשחק נגמר הכול מאחוריי".

מאמן בני יהודה אלישע לוי הוסיף: "אנחנו ניאבק עד הדקה האחרונה על הפלייאוף העליון אם יש סיכוי. בכדורגל אין מגיע, שלטנו והיינו דומיננטיים".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם אלישע לוי מאמן בני יהודה. קובי אליהו
אבוקסיס ואלישע לוי מחויכים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully