וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול מתלבט בין ליו לסאן מנחם בהרכב מכבי חיפה, דולב חזיזה יפתח

14.2.2020 / 12:30

הירוקים יפגשו את הפועל חדרה (שבת, 20:00, ספורט 3) במטרה לשוב למסלול הניצחונות אחרי המעידה מול בית"ר ירושלים: "בעטנו בדלי יותר מדי פעמים, אסור לנו לשמוט עוד נקודות". לאחר התקרית במשחק הקודם: שרון מימר מתלבט בנוגע ללוסיו

מחזור 24הסתיים15/02/2020
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (72)
0
    הפועל חדרה
    פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי חיפה

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה תנסה להתאושש מההפסד לבית"ר ירושלים כשתפגוש את הפועל חדרה מחר (שבת, 20:00, ספורט 3). המאמן מרקו בלבול מתלבט בין הרכש הספרדי ליו לבין סאן מנחם, כאשר דולב חזיזה ישוב להרכב. "בעטנו בדלי יותר מדי פעמים", אמר שחקן בקבוצה. "אסור לנו לשמוט עוד נקודות. הפועל חדרה אחת הקבוצות הבכירות העונה ואף אחד לא מזלזל בה, אבל המשחק תלוי בנו".

    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
    ישוב ל-11. חזיזה/ברני ארדוב

    הפועל חדרה

    מאמן הפועל חדרה שרון מימר לא אהב בלשון המעטה את ההתנהגות של החלוץ הברזילאי לוסיו במשחק הקודם. כזכור, לוסיו הוחלף וירד ישירות לחדר ההלבשה תוך כדי שהוא קורע גם את החולצה. בעקבות זאת, מימר מתלבט האם לספסל את לוסיו. אם הוא אכן יתחיל את המשחק על הספסל, חלוץ הרכש ג'וניור יחליפו.

    שחקן הפועל חדרה, לוסיו. שלומי גבאי
    עשה בלגן במשחק הקודם. לוסיו/שלומי גבאי

    טריוויה

    * מכבי חיפה הפסידה להפועל חדרה פעמיים בפלייאוף העליון בעונה שעברה וניצחה אותה בחוץ העונה, כשבעצם כל ששת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הוכרעו. התיקו האחרון היה 0:0 בליגה הארצית בנובמבר 1980.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא איבדה נקודות בשני מחזורים עוקבים. אחרי כל תיקו או הפסד, היא חזרה לנצח. האם זה יקרה גם הפעם?

    * הפועל חדרה מקווה לרשום לראשונה רצף של ארבעה ניצחונות בליגת העל.

    * הפועל חדרה כבר עברה את סך הנקודות שהספיקו לה לפלייאוף העליון בעונה שעברה (34 לעומת 33) ולא ספגה ב-11 מ-23 המחזורים העונה, כולל בכל שבעת ניצחונותיה האחרונים.

    * מכבי חיפה כבשה 17 שערים רק ברבע השעה האחרונה של משחקיה (יותר מכל קבוצה אחרת), כמעט כמו סך שערי הליגה של הפועל חדרה, שהבקיעה 21 עד כה (ארבעה בלבד בדקות 75-90).

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully