וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסה מפתיעה: טרוי קופיין עשוי לחזור להפועל חולון

12.2.2020 / 19:59

לאחר שהגיעו למכסת הזרים המותרת עד תום העונה, הסגולים מעוניינים להחתים מחדש את הרכז האמריקאי, ששוחרר לפני פחות משבוע. בימים הקרובים יוכרע עתידו של ריצ'רד האוול, ובמועדון לא פוסלים אפשרות שהוא יעזוב

דני מרון

החדשות המפתיעות לא מפסיקות להגיע מהפועל חולון. שישה ימים לאחר שחרורו של טרוי קופיין, הרכז האמריקאי עשוי לחזור ולחתום על חוזה חדש עד תום העונה. בד בבד, ייתכן שריצ'רד האוול יסיים את דרכו במועדון.

בקבוצה חשו חשופים בימים האחרונים בעקבות שחרורו של קופיין. גם לאחר החתמתו של מני האריס, הם נותרו עם שלושה זרים בלבד וללא אפשרות להביא שחקן נוסף - עקב ההגעה למכסת שמונת הזרים המותרת בליגת העל.

על פי החוזה שנחתם עם קופיין בחודש נובמבר האחרון, חולון הייתה מחויבת להודיע לו אם היא מממשת את האופציה עליו להמשך העונה ביום שלמחרת ההדחה מליגת האלופות. במועדון ביקשו להשאירו לשבועיים בלבד, אולם הרכז האמריקאי סירב ועזב. כעת מקווים הסגולים להחתימו מחדש.

גם האוול חתום על חוזה זמני, וחולון תצטרך להחליט בשבוע הבא, לאחר משחק הליגה נגד הפועל תל אביב במוצאי שבת, אם היא מממשת את אופציית היציאה או משאירה אותו עד סיום העונה. בהנהלה ובצוות המקצועי ישקלו כיצד לנהוג, ובשלב זה לא מתחייבים להשאירו ולא פוסלים אפשרות של פרידה.

הסנטר המתאזרח התקשה להשתלב בקבוצה: הוא החמיץ את שבעת השבועות הראשונים של סטפנוס דדאס בתפקיד בגלל פציעה, וכבר במשחקו הראשון תחת המאמן היווני התעמת איתו במהלך אחד מפסקי הזמן.

יש לציין כי אין קשר בין היעדרותו של האוול מהניצחון אתמול (שלישי) בליגה על מכבי חיפה לבין מעמדו. הוא נטש את אימון הקליעות בבוקר בגלל שלא חש בטוב וסבל מחום גבוה, ולכן נותר מחוץ לסגל.

טרוי קופיין שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
השינויים יימשכו? קופיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully