וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה מצפה לנו? מתכוננים לאירוע הראשון בליגת הלחימה הישראלית

עדי כפיר

11.2.2020 / 12:51

האירוע הראשון בתולדות הליגה ייערך בתחילת מרץ, רון בקר יילחם מול איתי טרטנר בקרב המרכזי. האזינו לפודקאסט "טייקדאון"

ליגת הלחימה הישראלית תערוך את האירוע הראשון בתולדותיה ב-05.3.20, כאשר רון בקר יילחם מול איתי טרטנר בקרב המרכזי של האירוע שיתרחש באולם "מטרו ווסט" ברעננה.

לרגל האירוע הראשון של הליגה, אחד מבעליה, שי כץ, הגיע אל פודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל ,"טייקדאון", שם התייחס למספר נושאים אשר הובילו לרצון שלו ביחד עם חזי רכטמן ליזום את האירוע.

על מצב הלוחמים הישראלים: "אנחנו כיום בתקופה הכי טובה של ה-MMA הישראלי. לפני עשור היו פה לוחמים באיכות הרבה יותר טובה. היום תחתית הפירמידה הרבה יותר רחב. אם נסתכל 5 שנים קדימה אנחנו נהיה במצב הרבה יותר טוב ממה שהיינו אז. החבר'ה היום גדלים בתוך הסצנה הישראלית, הבעיה שלוחם עם 5-6 קרבות נחשב ותיק".

מטרת הליגה: "החבר'ה הצעירים צריכים להילחם לפחות 2-3 בשנה בקרבות MMA. הסתכלנו על המצב מהצד והחבר'ה עולים לבלאטור בלי ניסיון, וכל לוחם צריך להגיד תודה שהוא מתחרה בבלאטור. המצב האידאלי הוא שחבר'ה שעולים בבלאטור עשו איזה 3-4 קרבות ועצם זה שהם נלחמים בבלאטור זה האספקט החדש, לא שלהתחרות זה האספקט החדש".

על האירוע הראשון של הליגה: "אנחנו עושים את האירוע ברעננה כי זה חשוב שאירוע כזה יהיה במרכז ונגיש לכולם להגעה. יהיו 8 קרבות מקדימים ן-10 קרבות מרכזיים שיהיו מקצוענים וייכנסו למאזן של כל לוחם. הקרב המרכזי יהיה בין רון בקר לאיתי טרטנר והוא מדהים בעיניי. אלו שני לוחמים שנמצאים בעלייה, הם נלחמו בבלאטור והיו להם קרבות מצוינים. בקר סיים את הקרב שלו בסיבוב ראשון דיי מהר, טרטנר נתן בעיניי מהקרבות המקדימים את קרב הערב למרות שנגמר בתיקו. גם אמרתי לו את זה אחרי הקרב, הוא לקח קרב מול יריב קשה והוא נתן פייט כל הקרב".

seperator

הקרבות שהוכרזו עד כה:

רון בקר נגד איתי טרטנר
הראל כהן נגד דוד מלכה
איתי ישועה נגד אילאיי קבלה
יונתן אלבג נגד עידן מיכאל
חסן אלטורי נגד גבריאל ורקלין
רז ברוטמן נגד סער בן יצחק
אביאל קרה נגד מתן קרמי
אדיר פרץ נגד טוהר פינגלה
סתיו גולצ'ה נגד יאיר ליבנה
ניסים רוזליס נגד יקי בכר
שלו סלע נגד סעיד אלטורי
הדר שכטר נגד זוהר חסיד

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully