וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב אופטימית: "אנחנו שווים נקודות נגד בית"ר ומכבי"

9.2.2020 / 8:35

האדומים יודעים שהם יצטרכו נקודות בטדי או בדרבי בשביל להגיע לפלייאוף עליון. וגם: המסרים של קלינגר לרודריגס ודמארי

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון מהניצחון אתמול (שבת) 0:2 על עירוני קרית שמונה. ניר קלינגר אמר אחרי המשחק שהטראומה מהתבוסה למכבי חיפה ריחפה באוויר, אבל מעבר לכך, האדומים הגיעו להתמודדות במתח רב. כולם במתחם חודורוב ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון, כנראה תסתום את הגולל על הסיכוי לעלות לפלייאוף העליון. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "אוי ואבוי אם היינו מגיעים למצב של לחץ שחייבים לנצח בטדי או את הדרבי כדי לעלות".

קלינגר עדיין עורך שינויים בחלק הקדמי ואתמול מייקל אולהה ומוטי ברשצקי חזרו להרכב, אבל הבאנקר הוא עומרי אלטמן. בכנף שמאל, או מעמדת החלוץ, אלטמן מספק את הסחורה - ולא רק עם שערים. נגד הפועל כפר סבא למשל, הוא דווקא לא הבקיע (שער חוקי שלו נפסל), אבל סחט את כל ארבע העבירות שהובילו לשני כרטיסים אדומים לשחקני היריבה. אתמול הוא סחט את הפנדל הראשון ולחץ שלו על אורי צעדון מעירוני קרית שמונה, גרם למגן לגעת בכדור בידו. אלטמן בעט את שני הפנדלים פנימה ויש לו העונה 6 שערים ו-4 בישולים. בשתי הקטגוריות הוא מוביל את הקבוצה.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב מול אורי צעדון שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
הבאנקר של האדומים. אלטמן/דני מרון

פליפה רודריגס ישב על הספסל ולא שותף ונראה שניר קלינגר מעביר מסר לאורוגוואי בעקבות המשחק הנרפה שלו בחיפה, שהתבטא בין היתר באיבודי כדור שהובילו לספיגה ולמצבים נוספים לירוקים. עמנואל בואטנג לא נכלל אתמול בסגל ובמועדון הבהירו כי ההחלטה מקצועית בלבד. מי שחזר לשחק הוא עומר דמארי, עליו אמר קלינגר: "כל עוד הוא משקיע באימונים ויש לו נתונים טובים, הדרך שלו לדקות משחק סלולה".

למרות הניצחון, הפועל תל אביב עדיין מדורגת במקום השביעי בלבד ולפניה שני משחקי חוץ נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. הפסדים בטדי ובלומפילד עלולים לסיים את חלום הפלייאוף העליון, אבל שחקנים בקבוצה היו אופטימיים אתמול ואמרו :"בסיבוב הראשון היינו קבוצה פחות טובה ועשינו לבית"ר ומכבי חיים קשים. אנחנו שווים נקודה או אפילו יותר גם במשחקים האלה ונגיע עם הגישה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully