וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל כפר סבא: טראורה יחזור להרכב, מימר סומך על "האווירה המיוחדת"

אופיר חיים ניסה להוריד את קבוצתו לקרקע, טראורה יחליף את קיזיטו הפצוע בחלק ההתקפי. מאמן המארחת יודע שקבוצתו תצטרך לבוא "בשיא המוכנות", לבאבידי ואבו פאני ייעדרו (18:30, 5+ לייב)

מחזור 23הסתיים08/02/2020
הפועל חדרה
  • פוצ'יבה (45)
  • פרץ (62)
0
    הפועל כפר-סבא
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על אמאדו סוקונה, שחקן הפועל כפר סבא

    הפועל חדרה

    "יש לנו משחק מול קבוצה שהוכיחה במחזורים האחרונים שהיא קבוצה חזקה מאוד ואיכותית מאוד שיכולה לנצח בכל מגרש וכל יריבה", אמר שרון מימר לקראת שבת. "כפר סבא במומנטום מצוין. נצטרך לבוא בשיא המוכנות כדי להמשיך את הרצף שלנו ולהצליח במשימה שהצבנו לעצמנו". בנוגע לחלון ההעברות שנסגר ולסגל של חדרה אמר מימר: "אני מאוד מרוצה מהסגל שיש פה, שמח שבסופו של דבר שמרנו על השחקנים שלנו ועל המרקם המיוחד של הקבוצה. במועדון הזה יש אווירה מיוחדת, ואני סומך על כל השחקנים שיש לנו בסגל שיידעו מה המטרות שניצבות לפננינו בארבעת המשחקים שנותרו ויגיעו לכל משחק מחדש על מנת לתת 200 אחוז".

    המגן דיא לבאדיבי והקשר מוחמד אבו פאני ייעדרו מחר בשל כרטיסים צהובים. במועדון מרוצים מאוד מכך שברגע האחרון יהב גורפינקל נשאר בקבוצה. בחדרה חילקו השבוע מאות כרטיסים בבתי ספר ויאפשרו מחר שוב כניסה חופשית לנשים, ילדים וחיילים שגיעו באדום. על אף שצפוי להיות מזג אוויר גשום, בקבוצה מאמינים שמאות אוהדים יגיעו לדחוף אותם במשחק החשוב.

    הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, מנשה זלקה, ירין חסן, ויוסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, סולומון דניאל, אליאל פרץ, רועי זיקרי, לוסיו.

    שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
    מרוצה מהסגל. מימר/שלומי גבאי

    הפועל כפר סבא

    בהפועל כפר סבא יודעים שניצחון מחר יכול להרחיק את הקבוצה 10 נקודות מהקו האדום ולהשלים בריחה כמעט סופית מהתחתית. אופיר חיים מנסה ביומיים האחרונים להוריד את שחקניו לקרקע, ואף אמר להם: "ניצחנו שני מועדונים גדולים אבל אסור לנו להוריד רגל מהגז, עכשיו גם קבוצות לוקחות אותנו אחרת וחוששות מאיתנו, זה הזמן שלנו לנצל את המומנטום לעוד ניצחון". בובקאר טראורה יחזור לחלק הקדמי על חשבוני של לוואגה קיזיטו הפצוע. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

    הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, ג'ניה ברקמן, בן רייכרט, דן עזריה, בובקאר טראורה, עומר פדידה, אמאדו סוקונה.

    טריוויה

    * זו הפעם הראשונה שהפועל חדרה מארחת את הפועל כפר סבא במסגרת הליגה הבכירה, מאז שניצחה אותה 0:3 בסיבוב השני של עונת 1978/79, לפני שירדה לליגה הארצית.

    * הפועל כפר סבא לא הצליחה לנצח בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות: חדרה ניצחה פעמיים בלאומית, והעונה נפרדו השתיים ב-2:2 בגביע הטוטו וב-0:0 בליגה.

    * הפועל חדרה מגיעה אחרי שני ניצחונות, כאשר שלושה רצופים לא היו לה מאז ספטמבר-אוקטובר 2018. בעונה הקודמת היא סיימה את הליגה הסדירה עם 33 נקודות, וכעת היא כבר עם 31, כשנותרו 12 נקודות בקופה.

    * בנוסף, הפועל חדרה שמרה על שער נקי ב-10 מ-22 המחזורים עד כה, לעומת שישה משחקים ללא ספיגה בכל העונה שעברה.

    * הפועל כפר סבא חיברה שני ניצחונות לראשונה העונה, ועוד מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. שלושה ברצף בליגת העל היו לה בפעם האחרונה במאי 2017, במחזורי הסיום של עונת הירידה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully