וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה: דריכות גדולה אצל האדומים, אלטמן עשוי לפתוח כחלוץ

במועדון מודעים לחשיבות המשחק מול קרית שמונה. דגני יחזור להרכב, אבו עביד יפתח כמגן ימני, גם בוזגלו בתמונת ההרכב. בכורה לגנסארי מנגד? (שבת, 15:00, ספורט4)

מחזור 23הסתיים08/02/2020
הפועל תל אביב
  • אלטמן (65, פנדל)
  • אלטמן (72, פנדל)
0
    עירוני קרית שמונה
    עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

    בווידאו: התגובות אחרי התבוסה של הפועל תל אביב בחיפה

    הפועל תל אביב

    בהפועל תל אביב מדברים על קרית שמונה כמשחק שבו חובה לנצח אם רוצים לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. שחקנים בקבוצה אמרו: "בהתחשב בכך שיש לנו עוד דרבי ובית"ר ירושלים בחוץ, אם לא ננצח את קרית שמונה נהיה בעמדת נחיתות לכרטיס לפלייאוף העליון, חבל שנפספס אחרי התקופה הטובה שעשינו". השחקנים אף ערכו שיחות ביניהם לאורך השבוע וכולם מבינים את חשיבות המשחק וההשפעה שלו על המשך העונה, גם מבחינה כלכלית: הפלייאוף העליון שווה למועדון הכנסות בסך של לפחות 2.5 מיליון שקל, מה שעשוי להשפיע משמעותית על העונה הבאה.

    ניר קלינגר ניסה לאורך השבוע להחזיר את השחקנים לתלם לאחר התבוסה בחיפה. מצד אחד נערכו אסיפות וידאו ביקורתיות, ומנגד הצוות המקצועי חיזק את השחקנים ואת הביטחון שלהם לקראת המשחק החשוב מחר. בנוגע להרכב, נראה כי אוראל דגני יחזור ל-11, איאד אבו עביד יפתח כמגן ימני ואילו עמרי אלטמן עשוי לפתוח כחלוץ. בחלק מהתרגולים שובץ מאור בוזגלו ב-11 אך ההחלטה הסופית תתקבל מחר.

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה,מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, מאור בוזגלו, פליפה רודריגס, עומרי אלטמן.

    מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
    עשוי לשוב ל-11. בוזגלו/קובי אליהו

    עירוני קרית שמונה

    אחרי שרשמה את החיזוק המאסיבי ביותר מבין קבוצות ליגת העל בחלון ההעברות בעירוני קרית שמונה ינסו לצאת מהמשבר העמוק בו הקבוצה נמצאת. מוחמד שכר שהצטיין במשחקים האחרונים בתמונת ההרכב כשראדו גינסארי עשוי להיכלל בסגל ואף עשוי לפתוח בהרכב כשהנתלבטות בינו לבין איסמעאיל ריאן.

    הרכב משוער: גד עמוס, אורי צעדון,אורי דה, מרכוס דיניז, שמואל שיימן; סילאס דה סילבה, עדן קארצב, ראדו גינסארי; אחמד עאבד, מוחמד שכר ,יואל אבוחצירה.

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-33 בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 7:12 בניצחונות ועוד 13 משחקים לא הוכרעו.

    * כל שלושת המפגשים האחרונים שהפועל תל אביב אירחה, הסתיימו בתיקו. לפני כן היו שני ניצחונות חוץ של קרית שמונה, כשהניצחון הביתי האחרון של האדומים היה 2:4 במאי 2014 עם צמד של גילי ורמוט.

    * הפועל תל אביב מגיעה אחרי שני הפסדים על האפס (כולל התבוסה הגדולה בתולדות משחקיה מול מכבי חיפה) שבאו לאחר חמישה ניצחונות רצופים.

    * עירוני קרית שמונה ללא ניצחון בשבעת המחזורים האחרונים - הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחה ב-2020.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 5825

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully