וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בדרך לאנטוורפן: "המבט כבר בגביע המדינה"

4.2.2020 / 13:53

האדומים, שכבר הבטיחו את ראשות הבית בליגת האלופות, ינעלו את השלב הראשון במשחק חסר חשיבות בבלגיה. עודד קטש: "נרצה לחלק עומסים". סולימאן בריימו: "חשוב להגיע לשבוע הגביע בתחושה טובה"

עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים יצאה לבלגיה לקראת משחק הנעילה בשלב הבתים של ליגת האלופות, שבו תתארח מחר (רביעי, 19:30) באנטוורפן. זה אמור להיות המשחק הקליל והרגוע ביותר שיהיה העונה לאדומים, ולא תהיה לו משמעות מעשית לאחר שכבר הבטיחו את המקום הראשון בבית ב'.

כך גם ההתייחסות, באופן טבעי, בתוך הקבוצה, ועיקר תשומת הלב כבר מוקדשת לשבוע ההכרעה בגביע המדינה, שייפתח ביום שני נגד מכבי ראשון לציון. באנטוורפן תהיה למאמן עודד קטש הזדמנות לתת זמן מסך לשחקנים ששותפו פחות, ולאפשר לכוכבי הקבוצה לנוח, אבל בצד הרגיעה הנדירה עומד המומנטום השלילי שממנו ינסו בקבוצה להימנע, לאחר הפסדי הליגה האחרונים למכבי חיפה ולהפועל תל אביב.

ג'יימס פלדין וג'יקובן בראון. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
אמור להיות המשחק הקליל והרגוע ביותר העונה. פלדין ובראון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

"נרצה לחלק עומסים כי יש למשחק חשיבות פחותה, והמבט נישא כבר לעבר הגביע", הודה קטש. "אנחנו רוצים להחזיר לעצמנו את הקצב, ולשמור יותר טוב בהגנה, כי זה הבסיס למה שאנחנו מכוונים בשבוע הבא. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים ולשמור על הראש במקום הנכון".

עידן זלמנסון הוסיף כי "אנחנו מאוד מרוכזים וממוקדים, ויודעים מה המטרה. אני חושב שהמשחק מול אנטוורפן חשוב בפני עצמו, כי אנחנו תמיד רוצים לנצח באירופה. אם ננצח, זה יביא אותנו במומנטום ובביטחון לקראת הגביע".

סולימאן בריימו: "לכל משחק יש חשיבות. זו הזדמנות להשתפר ולנצח, ונבוא בגישה הזאת. חשוב לשמור על המומנטום, ולהגיע לגביע בתחושה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully