וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכר אימו של טרנט לוקט: הפועל ירושלים תופיע עם סרטים שחורים

29.1.2020 / 12:30

בעקבות הידיעה על מות אימו של הפורוורד השוהה בארה"ב, שחקני הקבוצה יביעו הערב (21:00) הזדהות עם האבל במשחק נגד סן פאבלו בורגוס. דקת דומיה תיערך לזכרו של קובי בריאנט

הפועל ירושלים תופיע הערב (רביעי, 21:00) עם סרטים שחורים על גופיות השחקנים, כאות הזדהות עם אבלו של טרנט לוקט על מות אימו ג'ודי. הפורוורד האמריקאי עזב את ישראל לפני כשבעה שבועות כדי לסעוד אותה בימיה האחרונים, ואתמול בישר על לכתה.

בקבוצה מעריכים שלוקט יחזור ארצה לשלבי ההכרעה של העונה, אולם הבהירו כי לא יאיצו בו ויוצאים מנקודת הנחה שיידרשו לו עוד מספר שבועות לפני שיתפנה מחדש לכדורסל.

טרנט לוקט שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הקבוצה תכבד את זיכרה של אימו. טרנט לוקט/דני מרון

לפני כדור הפתיחה, כמו בכל משחקי ליגת האלופות השבוע, תיערך בארנה דקת דומיה לזכרו של קובי בריאנט. בחלק גדול מהמשחקים בחרו השחקנים ביוזמות מקומיות לעצור בכל צד את המשחק ל-24 שניות, כמו מספר הגופייה שלבש כוכב לוס אנג'לס לייקרס, וייתכן שכך יקרה גם בירושלים.

"בכל חדר הלבשה יש תמיד את הוויכוח מי יותר גדול, מייקל ג'ורדן או קובי, ואני חייב להודות שהייתי בעד מייקל", סיפר המאמן עודד קטש על הטרגדיה מנקודת מבטו. "עצם העובדה שזה בכלל עלה לדיון מלמדת כמה הוא היה גדול, בסיטואציה ששחקנים אחרים נשברים וקורסים תחת הציפיות, כי תמיד השוו אותו לטובים ביותר. לא האמנתי שיגיע לרמה כזו של דומיננטיות, אבל הייתה לו כריזמה מטורפת ורצון גדול כל כך להצליח, והוא בהחלט אחד הגדולים. יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים שגדלו עליו, וההלם היה גדול לא רק לנו, אלא לכל המיליונים שאוהבים כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully