וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שניצחה את הפועל חולון - רק ססארי יכולה להציל אותה

28.1.2020 / 23:55

הסגולים הפסידו 83:73, ואינם תלויים בעצמם כשהם זקוקים במחזור הבא לניצחון, במקביל להפסד ביתי של מנרסה נגד האיטלקים. סטפנוס דדאס: "התוצאה משקרת, ובסך הכל אני מרוצה מהמשחק"

הפועל חולון תגיע בשבוע הבא למחזור הנעילה של ליגת האלופות, כשמצד אחד נותר לה סיכוי עד הרגע האחרון להעפיל לשמינית הגמר - ומצד שני היא כבר לא תלויה בעצמה. הסגולים, שהפסידו הערב (שלישי) 83:73 בססארי, זקוקים כעת לעזרתה: כדי לשרוד במפעל, הם חייבים ניצחון ביתי על לייטקאבליס פוניבז', אבל זה לא יספיק. הם יצטרכו גם הפסד ביתי של מנרסה ליריבה האיטלקית.

שני המשחקים ייערכו במקביל, ביום רביעי הבא בשעה 21:00, ובחולון מקווים להשלים קאמבק מרשים ולעבור שלב בפעם הראשונה מאז החלו להופיע בצ'מפיונס ליג. עצם העובדה שהם עדיין לא הודחו הוא הישג לאור המצב אליו נקלעו, אולם כעת נראה שהם עלולים לשלם ביוקר על ההפסדים הביתיים הדחוקים ליריבות הישירות על העלייה - 94:92 לססארי ו-59:58 לאוסטנד.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
"התכוננו היטב". סטפנוס דדאס/לירון מולדובן

בהמשך ישיר לשיפור שחל ביכולתה של הקבוצה תחת אימונו של סטפנוס דדאס, גם הערב חולון לא הייתה רחוקה מניצחון מפתיע. היא פיגרה 61:60 בתחילת הרבע הרביעי, אבל התעוררות של סטפנו ג'נטילה (עשר נקודות, כולן ברבע האחרון) ואקס הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס (חמש נקודות בתחילת הרבע) הבריחה את האיטלקים לחוף מבטחים.

"התכוננו היטב ובאנו כדי לנצח, ובמשך 30 דקות - מהדקה החמישית עד הדקה ה-35 - שיחקנו כשווים, ובחלק מהזמן היינו טובים יותר מססארי", סיכם דדאס. "שיחקנו כדורסל קבוצתי, ניצלנו את החולשות שלהם, הרחקנו את דיישון פייר מהכדור, אבל שלשה של ג'רלס עשתה את ההבדל מבחינה פסיכולוגית, ולדעתי זה היה רגע המפתח. החטאנו כמה שלשות פנויות שהיינו חייבים לקלוע. התוצאה משקרת, ובסך הכל אני מרוצה. נשאר לנו משחק אחד, ונעשה כל מה שבידינו כדי לעלות. אנחנו זקוקים גם לניצחון של ססארי, ומי יודע, הלוואי שניפגש שוב בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully