וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון יהיה חשוב לעיר כולה": הפועל ירושלים מארחת את סן פאבלו בורגוס

28.1.2020 / 22:03

האדומים יבטיחו ביום רביעי (21:00) את המקום הראשון בבית ב' ואת יתרון הביתיות עד לסיום שלבי ההכרעה בליגת האלופות, אם יגברו על יריבתם הספרדית. עודד קטש: "זו הקבוצה האיכותית בבית". אימו של טרנט לוקט הלכה לעולמה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור הקודם

הפועל ירושלים תתייצב מחר (רביעי, 21:00) למשחקה הביתי האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהמילה "ביתיות" תרחף מעל כל מהלך. ניצחון על סן פאבלו בורגוס יבטיח לאדומים את המקום הראשון בבית ב', שמשמעו יתרון ביתיות בסדרות שמינית ורבע הגמר, ואחריהן - אם יעפילו - גם את אירוח הפיינל פור בישראל.

72 שעות אחרי הפסד הליגה בחיפה, ירושלים תנסה להגיב כפי שהגיבה בפעמים הקודמות שבהן נתקלה בסיטואציה - עם ניצחון במסגרת האירופית. כדי לחזור למסלול, היא תזדקק להתאוששות מהירה משני הזרים החדשים, ג'ון הולנד ושלווין מאק, שבניצחון האחרון על פו אורטז חיברו 40 נקודות (11-8 לשלוש) וברוממה נתקעו על עשר נקודות משותפות בלבד (4-0 מחוץ לקשת).

בשורה עצובה הגיעה הערב מארה"ב, כשאימו של טרנט לוקט מתה לאחר מאבק במחלה קשה. השחקן עזב את הארץ לפני שבעה שבועות כדי לסעוד אותה, וכעת אירע הנורא מכל.

ג'ון הולנד שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נעצר במשחק הליגה בחיפה. ג'ון הולנד/ברני ארדוב

עוד לפני היוודע מות אימו של לוקט, אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק: "בעיניי זו הקבוצה הכי איכותית בבית, והאתגר גדול. נצטרך להביא את ה'איי גיים' שלנו כדי לנצח. אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום הראשון, וזה יהיה הישג יוצא דופן. יש לנו את הכלים לשמור, ואנחנו צריכים לעשות את זה. בשבוע כזה של שלושה משחקים, כשאנחנו יכולים להבטיח את המקום הראשון בצ'מפיונס ליג, אני לא יכול להגיד לשחקנים לפני כל משחק שהוא הכי חשוב. ציפיתי שזה יבוא מהשחקנים, אבל יש נפילות מתח כמו שהייתה לנו בחיפה".

ג'יימס פלדין, שנעצר על 4 מ-15 מהשדה במפגש הקודם בספרד, הוסיף בחיוך: "אנחנו משחקים על הרבה דברים שאני לא רוצה להזכיר... אנחנו רוצים את הניצחון הזה, ויודעים מה המשמעות שלו עבורנו, עבור האוהדים ועבור כל העיר ירושלים. הם כבר ניצחו אותנו, ואנחנו רוצים לנקום בהם". 

יריבתם של האדומים, סן פאבלו, מגיעה גם היא אחרי הפסד ליגה, 70:54 בבית לטנריפה. בשני משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה היא הפסידה לפו אורטז ולוולוצלאבק, והיא נאבקת כעת על עצם העלייה לשמינית הגמר, אבל יש לה עדיין סיכוי לעקוף את ירושלים ולסיים במקום הראשון. הספרדים, שהביסו בשבוע שעבר את א.א.ק אתונה, שיחררו השבוע את ג'יי.פי טוקוטו לעירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully