וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אומרים שאני המאמן הטיפש בעולם": אוהדי הפליקנס רוצים עוד מזאיון וויליאמסון

יוסי כהן

25.1.2020 / 11:10

השחקן שנבחר 1 בדראפט שוב הרשים, אבל לא שיחק ברגעי ההכרעה וקבוצתו הפסידה לדנבר. הקהל צעק בשמו, ג'נטרי התגונן: "ככה החלטנו"

עריכת וידאו: ניר חן

קריירת ה-NBA של זאיון וויליאמסון, אחד השחקנים הכי מסקרנים שנבחרו בדראפט בשנים האחרונות, נפתחה ברגל ימין. הפורוורד התפוצץ מול סן אנטוניו ואמש קלע 15 נקודות ב-21 דקות בלבד. אלא שכמו במשחק מול הספרס, זאיון לא שיחק ברגעי ההכרעה הפליקנס שוב הפסידו, הפעם 113:106 מול דנבר.

הקריאות "We want Zion!" מצד הקהל, לא הרשימו את אלווין ג'נטרי, שהסביר מדוע הוא ספסל את הכוכב המתהווה שלו בשבע הדקות האחרונות. "ככה החלטנו, זה הכי טוב עבורו כרגע ואנחנו נמשיך עם זה", הסביר ג'נטרי. "אני יודע שכולם מתרגשים ממנו ואני שומע בכל ערב ש'אני המאמן הטיפש בעולם' אחרי שאני מוציא אותו. אני מוכן לחיות עם זה בידיעה שאנחנו עושים את הדבר הנכון".

זאיון וויליאמסון ניו אורלינס. AP
עתיד מבטיח. זאיון וויליאמסון/AP

וויליאמסון סיים את המשחק הזה עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים, חטיפה וחסימה וגם קלע 7 מ-9 מהשדה. בשני המשחקים הראשונים שלו, הפורוורד קלע 15 מ-20 הזריקות שלקח. הנתון שממחיש עד כמה ניו אורלינס טובה יותר עם זאיון הוא נתון הפלוס מינוס. יחד עם זאיון הפליקנס היו בפלוס 19 בשני המשחקים. בלעדיו מינוס 30. גם במשחק הלילה הוא סיים עם מדד של פלוס 16, הכי טוב בקבוצה שלו.

"זה מתסכל כרגע כי אני חושב שאיתו על הפרקט, ברור שאנחנו משחקים טוב, אבל אנחנו צריכים להיות רגישים למצב שלו", הוסיף ג'נטרי, "אנחנו חייבים להבין שאנחנו צריכים לחשוב לטווח הארוך ולכן הוא יכול כרגע לשחק רק 20 דקות. צריך להיות סבלניים מספיק".

"אני מרגיש שאני משחק בסדר", הצטנע וויליאמסון, "אני חושב שפספסתי כמה מסירות שג'רו (הולידיי) ולונזו (בול) מסרו לי. הייתי צריך לקלוע. יש לי עוד הרבה מה לשפר". כזכור, וויליאמסון פספס את כל החלק הראשון של העונה בגלל פציעה ובמועדון לקחו החלטה אסטרטגית לשמור עליו ולסכן אותו כמה שפחות, אולי בידיעה שהעונה הזו אבודה ולאור ריבוי הפציעות של שחקני מפתח בליגה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully