וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לאוהדי בית"ר: "אם נרצה שחקן - הוא יהיה בבית"ר ירושלים"

24.1.2020 / 16:40

מנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים פנה לאוהדים באמצעות פוסט באינסטגרם על רקע מכירת גדי קינדה: "בניגוד לכל מה שאתם שומעים וקוראים, יש לנו מערכת חזקה"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות בסיום ניצחונה של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה

על רקע מכירתו של גדי קינדה פנה מנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון לאוהדי הקבוצה בפוסט ארוך באינטגרם, בו בין השאר ניסה לעשות סדר בנוגע לרכש כזה או אחר שעשוי לנחות בבית וגן לאור בורסת השמות המשתוללת בהקשר זה, כשעל הדרך עודד את הקהל וביקש מהם "להיות רגועים ומלאי אמונה".

"אם נרצה שחקן, כל שחקן - הוא יהיה בבית"ר ירושלים", כתב בניון, אך הבהיר כי "את המשא ומתן ננהל איתו ועם קבוצתו, ולא על גבי דף עיתון". עוד הוסיף המנהל המקצועי כי "כל המועדון ביחד עם הבעלים משה חוגג עובד יומם ולילה ולא חוסך בשום דבר לא זקוקה בית"ר ירושלים... בניגוד לכל מה שאתם שומעים וקוראים, יש לנו מערכת חזקה שמעמידה עבורנו את כל האמצעים לחזק את הקבוצה כמו שאנחנו רוצים".

בניון חתם את הפוסט בבקשה מהאוהדים: "לכל אחד יש את המשימה שלנו, המשימה שלנו היא להוביל עבורכם את בית"ר קדימה הכי רחוק שאפשר ושלכם להמשיך ולדחוף אותנו ולרגש אותנו כמו שרק אתם עושים".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
קרא לאוהדים להמשיך לתמוך. יוסי בניון/מגד גוזני
View this post on Instagram

האמת שמתחילת השנה אני משתדל להמעיט במילים, אבל אני מאמין שאתם האוהדים שותפים מלאים לדרך שעושה המועדון ועל זה אני בוחר לשתף. אני בטוח שאתם רואים ומרגישים הכל, כל כך הרבה אנשי צוות שעובדים מסביב לשעון כדי לדאוג שיהיה פה טוב יותר. את היעדים והשאיפות שהצבנו לעצמנו לא מגשימים בחצי עונה. יש דרך ארוכה לצעוד כדי לבנות את זה נכון שלב אחרי שלב. יש כל כך הרבה אנשים ששמים את כל כוחם, ליבם וכספם כדי שהחלומות המשותפים שלנו ושלכם אכן התגשמו. ולרגע אחד אני ארשה לעצמי להיות מעט פחות רשמי. למועדון יש את היכולת והדרכים שלו להעביר לכם מסרים בכל רגע נתון ובכל דרך. אם נרצה שחקן, כל שחקן הוא יהיה בבית"ר ירושלים, את המו"מ ננהל איתו ועם קבוצתו ולא על גבי דף עיתון. כך שאני רוצה שכל אחד ואחת ממכם תהיו רגועים ומלאי אמונה, כל המועדון ביחד עם הבעלים משה חוגג עובד יום ולילה ולא חוסך בשום דבר לו זקוקה בית"ר ירושלים כדי לחזור לאיפה שבית"ר ירושלים צריכה ובעזרת השם תהיה. בניגוד לכל מה שאתם שומעים וקוראים, יש לנו מערכת חזקה שמעמידה עבורנו את כל האמצעים לחזק את הקבוצה כמו שאנחנו רוצים וצריכים בלי הגבלות וסיפורים. אנחנו נעמוד ונתעקש על זה להביא את השחקנים שאנחנו רוצים, שיחזקו אותנו וישדרגו את הקבוצה, ילכו איתנו דרך משותפת ולא פחות חשוב ירצו להיות חלק מהדבר הגדול שנבנה כאן ואם הוא לא כזה הוא לא יהיה כאן. לכל אחד יש את המשימה שלו, המשימה שלנו היא להוביל עבורכם את בית"ר ירושלים קדימה הכי גבוה שאפשר ושלכם להמשיך לדחוף אותנו ולרגש אותנו כמו שרק אתם עושים. אתם יודעים מה אתם בשבילנו ושום דבר לא מובן מאליו.? שבת שלום ויאללה בית"ר.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully