וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "צריך לזכור איפה היינו ובשום פנים ואופן לא לחזור לשם"

23.1.2020 / 13:21

מאמן הפועל תל אביב דורש משחקניו להישאר עם רגליים על הקרקע. על החיבור עם משה סיני: "זו מתנה גדולה בשבילי". ברשצקי: "ניר גרם לי לעבוד יותר קשה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל כפר סבא בשבת, בו תקווה להמשיך את המומנטום המוצלח. "יש תחושה טובה, תחושת סיפוק, אבל מנסיוני, כשאתה משנה פאזה ועובר ממצב לא טוב למצב טוב, תמיד חשוב מאוד להיות עם רגליים על הקרקע ולא לאבד את זה", אמר ניר קלינגר. "כולנו באותו קו, שלא רוצים לוותר על ההזדמנות שיצרנו לעצמנו ולכן אנחנו מנסים להישאר צנועים ולהמשיך לעבוד - לא להצהיר הצהרות אלא לחבק את המצב הזה ולא לתת לו לברוח. אני לא רוצה לכבות את השמחה, אבל מי כמוני יודע שהדברים האלה נזילים. אם נירדם בשמירה ניענש".

"לקח קצת זמן לשחקנים להכיר אותי ואת הדרך בה אני עובד, אבל בסופו של דבר הגענו לנקודה שהם מפנימים מהר", הוסיף קלינגר. "הם מבינים לבד שדיבורים לא מביאים לשום מקום. כרגע, אם נצהיר הצהרות ונצעק את זה זה לא יביא אותנו לפלייאוף העליון. צריך כל הזמן לזכור מאיזו נקודה התחלנו ובשום פנים ואופן לא לחזור לאיזור הזה אפילו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"הגענו לנקודה שהם מפנימים מהר". ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

על העבודה עם משה סיני אמר המאמן האדום: "אנחנו מדברים המון, ברור שהעבר והחברות שלנו עוזרת לנו להבין אחד את השני בצורה מעולה. משה הוא הכתף שלי לכל דבר שאני צריך, גם אם זה מקצועי וגם אם זה מסביב. הוא דמות חזקה בחדר ההלבשה ובמתחם, כי הפונקציה הזו מאוד חשובה. זו מתנה גדולה בשבילי. אני יותר קרוב לשחקנים ועושה את הדברים במגרש, אבל אין ספק שמשה עוזר לי ומעורב כמעט בכל רגע בהחלטות שלי. זה חשוב, זה עוד עין מקצועית, עוד דעה, אלה דברים שעוזרים לנו מאוד".

קלינגר נשאל על השמועות לגבי עזיבה אפשרית של אוראל דגני וסטפן ספירובסקי ואמר: "אוראל שחקן קרוב אלי מאוד, אני לא מאמין שהוא ירצה לעזוב מועדון כל כך גדול. אלה סתם המצאות של סוכנים שמנסים לפגוע ולערער את היסודות החזקים שיש בקבוצה. גם לגבי סטפן - לשמחתי אנחנו לא מתרגשים ולא נותנים מקום לדיבורים האלה".

מוטי ברשצקי הוסיף: "אנחנו לא חושבים על הפלייאוף העליון. אם נחשוב על יהיה עוד חודש או חודש וחצי אנחנו עלולים לאבד נקודות, אז לא נחשוב רחוק מדי. ניר נתן לי הזדמנות, הוא גרם לי לעבוד יותר קשה באימונים ובמשחקים ולשמחתי בינתיים אני מצליח להחזיר לו. אני צריך להמשיך עם זה. כולם יודעים מי זה מאור בוזגלו, הוא עובד מאוד קשה ואני בטוח שהוא יחזור לכושר וישחק כמו שהוא יודע. זה יתרום לכולנו ואנחנו מחכים לחזרה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully