וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס פוצץ מסיבת עיתונאים; מנרסה: "הוא איים על נשיא המועדון"

22.1.2020 / 7:09

סערה בספרד אחרי הניצחון של הפועל חולון: כתב מקומי שאל את המאמן על תנועות שביצע לעבר הקהל, והיווני עזב את מושבו ונקלע לעימות צעקני עם העיתונאים ודובר היריבה. הקבוצה הספרדית הודיעה כי תתלונן נגד דדאס בפיב"א

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

בווידאו: דדאס מפוצץ את המסע"ת

הפועל חולון הפכה אמש (שלישי) לקבוצה הראשונה בליגת האלופות שניצחה העונה במנרסה, 65:67, אבל סערה גדולה פרצה בסיום המשחק בין המאמן סטפנוס דדאס לבין התקשורת המקומית, והיא תגיע ככל הנראה לפתחו של בית הדין בפיב"א.

במסיבת העיתונאים נשאל היווני על תנועות שביצע לעבר הקהל במהלך הערב. הוא הסביר ש"האוהדים עוררו רעש גדול, וסימנתי להם שלמרות זאת אני עדיין יכול לשמוע", אבל מיד לאחר מכן שאל את הכתב הספרדי: "אחרי ניצחון כזה, אתה חושב שזאת השאלה הראשונה לשאול אותי? בפעם הבאה אתן לך הזדמנות ונדבר על כדורסל".

מאמן חולון קם ממושבו, לאחר שווידא כי אף אחד מהכתבים האחרים אינו מעוניין לשאול אותו על עניינים מקצועיים, ועזב את מסיבת העיתונאים. בצאתו מהחדר התפתחו דין ודברים בינו לבין כמה מהכתבים הספרדים ודובר המועדון, והם נגררו במהרה לחילופי צעקות רמות.

מסיבת העיתונאים המלאה - התקרית החל מ-2:00 בסרטון

מנרסה הודיעה כי בכוונתה להגיש תלונה רשמית נגד דדאס בגין "התנהגותו כלפי הקהל במהלך המשחק" וטענה כי הוא "איים על נשיא המועדון ועל דובר הקבוצה".

במישור המקצועי, הניצחון במנרסה הותיר את חלום ההעפלה של חולון לשמינית הגמר בחיים. אחרי שכמעט אפסו סיכוייה, היא עדיין זקוקה למעין נס. באופן תיאורטי, לסגולים יש אפשרות לחלוף על פני אוסטנד או מנרסה, שייפגשו ביניהן בשבוע הבא בבלגיה. בשני המחזורים הנותרים ייצאו החולונים למשחק חוץ קשה בססארי ויארחו את לייטקאבליס פוניבז'.

בנוגע לניצחון עצמו אמר דדאס: "אני גאה בשחקנים על הדרך שבה הופענו נגד יריבה טובה. התמודדנו נגד אחד המאמנים הטובים והחזקים בספרד, ואולי באירופה כולה [פדרו מרטינס], וזה משמח אותנו עוד יותר. במשך 35 דקות שלטנו ושיחקנו הרבה יותר טוב. לא הצלחנו להתמודד עם הקאמבק שלהם, ומצאנו פתרון מאוחר עם הבידוד של מרקוס פוסטר. אני שמח שזה לא מאוחר מדי".

טי.ג'יי קליין, שהצטיין עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים, הוסיף: "נלחמנו. זה מקום שקשה לשחק בו, הבנתי שהם לא הפסידו כאן עדיין העונה. ידענו שאנחנו חייבים לשלוט בקצב, ולשחק את המשחק שלנו. עשינו את זה לאורך רוב הערב, ונתנו להם לחזור, אבל זה הכדורסל. אני שמח שניצחנו בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully