וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעסקת אמארה סטודמאייר: מכבי תל אביב הקפיאה את המו"מ עם מועמדים אחרים

21.1.2020 / 20:25

הנהלת הצהובים הציבה את הסנטר בראש סדר העדיפויות, ותמצה את השיחות עמו לפני שתחזור לאופציית הגארד הישראלי. החתמתו עשויה להביא לרישומו של ארון ג'קסון בליגה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב לניצחון על ברצלונה

בהמשך לפרסום אתמול (שני) בוואלה! ספורט על הפנייה לאמארה סטודמאייר, קיבלו ראשי מכבי תל אביב החלטה להציבו בראש סדר העדיפויות. לפיכך, מגעים שהחלו בניסיון למשוך גארדים ישראלים מקבוצות אחרות, דוגמת אבי בן שימול או רפי מנקו מהפועל אילת ויפתח זיו מגלבוע/גליל, הופסקו והושהו לפי שעה.

סטודמאייר נמצא בארה"ב, והגעתו האפשרית ליד אליהו תאפשר למכבי להעניק דקות מנוחה לאותלו האנטר בליגת העל, כדי שישמור כוחות ליורוליג. האלופה כבר רשמה שבעה זרים בזירה המקומית, כך שנותר לה רק מקום אחד פנוי במכסה העונתית, והיא מעדיפה שלא להעניק אותו לג'יילן ריינולדס.

לאור הפציעה של נייט וולטרס, ההעדפה הברורה במועדון היא לרשום את ארון ג'קסון לליגה, אבל מהלך כזה ייעשה רק אם סטודמאייר יוחתם ויפתור במקביל את השליחות בקו הקדמי באמצעות דרכונו הישראלי.

מכבי תל אביב תצא מחר למינכן, לקראת המשחק ביום חמישי נגד באיירן. הבווארים מצויים במשבר עמוק, ופיטוריו של המאמן דיאן ראדוניץ' לא הצליחו לעורר את הקבוצה. ניהאד ג'דוביץ', שהחמיץ את ההפסדים במחזור הכפול לפנאתינייקוס ולאולימפיאקוס בגלל פציעה בגב, עדיין לא חזר לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully