וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן: "אלישע אמר שיש לי טכניקה פנומנלית, אז הייתי צריך להוכיח את זה בגול"

21.1.2020 / 10:18

כובש שער הניצחון של בני יהודה מרוצה מהביצוע המרשים, בקבוצה מאוכזבים מהרמה שהציגו: "אנחנו ביכולת של תחתית". אלישע לוי: "מקווה שעד תום מועד ההעברות נצרף שחקנים לחלק הקדמי"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בבני יהודה התרחקו מהתחתית עם הניצחון על הפועל כפר סבא (0:1) אך היכולת שהציגו הזהובים גורמת לאי שקט, וגורם במועדון אמר: " חוץ מהנקודות אנחנו ביכולת של תחתית לכל דבר". בקבוצה עושים מאמצים להתחזק עד לתום חלון ההעברות ומקווים כי לפחות שני שחקנים משמעותיים יצורפו לחלק הקדמי. הבוקר הוציא המועדון הודעה רשמית בנוגע ליוסיף מוסא בה נאמר שהקשר הניז'רי עדיין לא חתם במועדון: "נכון שמתקיים עימו מו"מ אבל פרסומים לא נכונים יכולים רק להזיק ולפגוע. אם הכל ייסגר וייחתם תצא הודעה מסודרת בעניין".

אלישע לוי אמר בסיום: "לא משחק גדול, בעיקר בחצי הראשון, שכפר סבא היו יותר טובים ויותר דומיננטיים. בחצי השני זה השתנה אבל עדיין היכולת לא מספיק טובה. במצב שלנו צריך לצבור נקודות וזה יביא את הביטחון ואת הכדורגל הטוב יותר, מה גם שנצרף שחקנים נוספים". על המאמץ להחתים רכש אמר המאמן: "אני מקווה שעד תום מועד ההעברות נצרף שחקנים לחלק הקדמי. לגבי מוסא אני לא יכול לתת פרטים מדוייקים כי זה עדיין לא סגור, בדרך כלל אני מדבר על הכוונות, עם זרים עד שזה לא נסגר ולכן צריך להמתין שזה יהיה סגור".

על הלחץ במועדון אמר לוי: "לחץ זה חלק מהמשחק, במיוחד בטבלה כל כך צפופה. בני יהודה התרגלו בשנים האחרונים לפלייאוף עליו וגביע והעונה חווים עונה לא פשוטה. החכמה היא להתמודד עם הלחץ וממה שאני רואה השחקנים כן מתמודדים עם זה, בדיוק כמו הפועל תל אביב בחודש וחצי האחרון".

אלישע לוי מאמן בני יהודה. קובי אליהו
רוצה ללמוד מהפועל תל אביב. אלישע לוי/קובי אליהו

דור ג'אן, שכבש את שער הניצחון, אמר: "אלה נקודות סופר חשובות, הקו האדום התקרב, הפלייאוף העליון התחיל לברוח, זה מסוג המשחקים על 6 נקודות. אלישע אתמול באימון אמר לי שיש לי טכניקה פנומנלית אז הייתי צריך להוכיח את זה בגול. אני תמיד מתאמן על כל המצבים באיזור השער, אבל זה תמיד שמח יותר שזה נכנס".

על התקופה הקצרה עם המאמן החדש אמר ג'אן: "יוסי היה מאוד אהוב ואהוד כאן. הוא בחר בדרך חדשה ואנחנו עם אלישע, מאמינים בו ובדרך החדשה, אנחנו מודעים לכך שאנחנו לא מציגים יכולת טובה ורוצים לשחק הרבה יותר טוב. יש כרגע הרבה חוסר ביטחון והכל משפיע, מערבולת שקשה לצאת ממנה, בגלל זה חשוב לקחת את הנקודות, להתרחק מהקו ולהתקרב לפלייאוף העליון".

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה אמר החלוץ: "מכבי חיפה זה דרג אחר, היא ומכבי תל אביב הטובות בליגה. במשחק הקודם עשינו איתם תיקו, ובבית שלנו בדקות טובות אולי נוכל להכריע את המשחק. צריך לנסות לעצור אותם, אין לנו אופציה אחרת. גביע? אין הגרלות טובות, רק אחרי המשחק נדע קיבלנו הגרלה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully