וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי רואה "תקווה לעתיד" ונפרד מגדי קינדה: "אי אפשר לעצור את זה"

20.1.2020 / 22:26

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מאוד מה-1:3 על מכבי נתניה והתייחס לקשר שעוזב: "תמיד כשיש הצעה כזו אז יש עסקה. מקווה שנביא שני שחקנים". גרסיה: "נתגעגע אליו". דראפיץ': "הם עשו עלינו בליץ". אלמוג כהן: "סוג של לוזריות"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים התייצבה הערב (שני) בטדי כשברקע הדיבורים על גדי קינדה, הסגל חסר מתמיד והספסל אלמוני לגמרי. רבים חששו שזה עלול להיגמר בהפסד ביתי למכבי נתניה, אולם הקבוצה של רוני לוי הרשימה מאוד בדרך ל-1:3 משכנע, שהוכיח שאולי כדאי להתעסק במי שיש, ולא במי שאין. ליוואי גרסיה כיכב עם צמד (40, 68), דן איינבינדר הוסיף שער משלו (73) וגם מקס גרצ'קין בלט עם צמד בישולים. מנגד, פאטוס בצ'יראי רק איזן זמנית (42), אבל זה לא הספיק לנתנייתים, שממשיכים לאכזב.

"האמת שלא נכנסנו טוב במחצית הראשונה, אבל ככל שהמשחק התקדם השתפרנו ובמחצית השנייה הצגנו רמה טובה", סיכם רוני לוי. "ראינו שבמחצית הראשונה לשחקנים היה פחות ביטחון בהרכב החסר, אבל מי שקיבל הזדמנות עשה את מה שצריך וזה נותן תקווה לעתיד. אנחנו כרגע במקום השלישי ועוזב אותנו שחקן משמעותי. אנחנו מאוד קצרים ואנחנו צריכים להתחזק. אני מקווה שנביא שני שחקנים שאנחנו צריכים ואז נדבר על מטרות".

על גדי קינדה שצפוי לעזוב את המועדון אמר המאמן: "טבעי ששחקן שמתפתח ומתקדם לרמות גבוהות, זה כיף גם למאמן. זה חלק מהמשחק. תמיד כשיש הצעה כזו אז יש עסקה והדברים קורים. זה קרה בימיי כשחקן עם חיים רביבו ואחרים. כמובן שזו פגיעה עבור הקבוצה, אבל אי אפשר לעצור את זה. נצטרך לחזק את הקבוצה במקום השחקן שעוזב".

על שלום אדרי: "הוא שחקן מאוד מוכשר, ההתקדמות שלו מצוינת. צריכים לזכור שזה שחקן שהיה בליגה השלישית בשנים האחרונות. הקצב שונה, לוקח זמן לעשות את ההתאמות. הוא מתקדם יפה מאוד ועושה את השינוי בכל פעם שהוא נכנס. אמר פעם שלמה שרף שלפעמים השחקן ה-12 הוא הכי חשוב. יכול להיות שיגיע הזמן שלו והוא ישחק יותר".

כוכב המשחק ליוואי גרסיה, שהוחלף במהלך המחצית השנייה בשל פציעה, הוסיף: "אני בסדר, אני מרגיש בסדר. ההבדל בין המחציות היה שבמחצית הראשונה שיחקנו קצת לאט ובמחצית השנייה השקענו יותר עבודה והשגנו את התוצאה. ברור שאני מרגיש יותר אחריות כשאחרים חסרים, מישהו צריך להתעלות ואני שמח שעשיתי את זה. כמובן שאנחנו מתגעגעים לגדי קינדה, אבל אנחנו קבוצה חזקה שצריכה לדעת למצוא פתרונות כמו מועדון גדול. זו ההחלטה של גדי, אנחנו נתגעגע אליו. זו תמיד החלטה של המועדון ואני מאחל לו רק טוב ובהצלחה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
השכיחו את העיסוק בסגל החסר. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

מנגד, אמר המאמן המפסיד סלובודן דראפיץ': "שיחקנו כדורגל טוב במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה בית"ר עשתה עלינו בליץ. לא התמודדנו עם זה והפסדנו את המשחק. הכדורגל יותר טוב מאשר בתחילת העונה, יש דרך, אבל אני לא יודע איפה היציבות שלנו כרגע. אנחנו עדיין מחפשים את זה. חסר לנו קצת עומק ואני מקווה שגם את זה נפתור בקרוב. אנחנו מנסים לעשות הכול כדי לשפר את ההגנה, שיפרנו גם מגן שמאלי עכשיו. עונה שעברה היו כאן ברנקו ורגוץ' וג'ונתן בורנשטיין שעשו עבודה מצוינת ולא מצאנו להם תחליפים".

על העתיד של מכבי נתניה: "הכדורגל הוא נזיל. אנחנו מגיעים לכמה משחקים שבהם נצטרך לראות לאן מועדות פנינו. אם נהיה בפלייאוף העליון העונה תהיה קסומה".

הקפטן אלמוג כהן הוסיף: "התחלנו לא טוב את המחצית השנייה והראינו חוסר ביטחון במקום שנניע את הכדור עם ביטחון. במחצית השנייה היינו לא טובים, אין תירוצים. לא צחוק, היו לנו משחקים טובים והיינו במשחקים ולא ידענו להרוג את המשחקים ובדקות הלא טובות שלנו כבשו נגדנו. זה סוג של לוזריות כזה שאומרים כל הזמן שאנחנו משחקים טוב אבל מפסידים. אנחנו מתרחקים מהפלייאוף העליון ויש לנו עכשיו סדרה של משחקים מול יריבות ישירות. יש לנו משחק חשוב מאוד מול הפועל חדרה בשבת. באנו הנה, שיחקנו כדורגל יפה והגענו להמון מצבים במחצית הראשונה. חסרה לנו הרגל המסיימת והיינו טיפה מבוהלים מול השער. ברור שאחרי ההפסד יש רגשות לא טובים מהגביע וגם היום, אבל אני מקווה שננצח בשבת ונשנה את הדברים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מכבי נתניה, ליוואי גרסיה כיכב עם צמד

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא יודע איפה היציבות. דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully