וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: הפועל חולון תנסה להשאיר את החלום בחיים במנרסה

20.1.2020 / 21:21

הסגולים עלולים לעוף מליגת האלופות, אבל ינסו להיות הראשונים שמכניעים את הספרדים באולמם. ריצ'רד האוול בספק. סטפנוס דדאס: "הביטחון שלנו במגמת עלייה" (21:30, ספורט5)

עריכה: ניר חן

חלומה של הפועל חולון לשרוד בליגת האלופות ולהעפיל לשמינית הגמר יעמוד מחר (שלישי, 21:30, ספורט5) למבחן קשה - ואולי אחרון. הסגולים יתארחו במנרסה, בידיעה שהפסד עלול לחסל גם באופן תיאורטי את הסיכוי שנותר להם להעפיל לשמינית הגמר, אם אוסטנד תנצח בבית את המוליכה טורק טלקום אנקרה.

החולונים יתייצבו למשחק עם קו קדמי דליל, לאחר שחרורו של אנחל דלגאדו ולאור העובדה שריצ'רד האוול, שהחלים מפציעתו, לא חש בטוב ושיתופו מוטל בספק.

מנרסה, שעומדת העונה על מאזן 0:5 באולמה בזירה האירופית, חוותה בשבוע שעבר מצב מוזר: היא התייצבה למשחק החוץ באנקרה עם שבעה שחקנים בלבד, לאחר שווירוס הדביק רבים מאנשי הקבוצה. אף שהוליכה במפתיע 41:50, היא קרסה במחצית השנייה והפסידה 78:72.

חולון לנה אמש בברצלונה, והיום הגיעה למנרסה. מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס: "המשחק הזה חשוב עבורנו. אנו יודעים שמצפה לנו משימה קשה כדי להמשיך ולהשאיר לנו סיכויים להעפיל לסיבוב הבא. אנו מגיעים בתקופה טובה של ניצחונות, כך שהביטחון שלנו במגמת עלייה, ואנחנו מוכנים להילחם כדי לחזור הביתה עם ניצחון".

שחקן הפועל חולון ריצ'רד האוול מול שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. ברני ארדוב
בספק. האוול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully