וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור בקרב ראשון אחרי למעלה משנה: מה חושבים המומחים?

עדי כפיר

17.1.2020 / 17:36

האירי יילחם מול קאובוי" דונלד סרוני והמאמן עידו פריינטה משוכנע שינצח, לעומת זאת ארקדי סצ'קובסקי חושב שיפסיד

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. GettyImages
חוזר אחרי שנה ושלושה חודשים. מקגרגור/GettyImages

ההתרגשות בשיאה לקראת החזרה של קונור מקגרגור לזירה. כאשר הלוחם האירי ישוב מחר בלילה (ראשון, 05:00) לאוקטגון לאחר יותר משנה כשיילחם מול "קאובוי" דונלד סרוני במיין איבנט של אירוע UFC 246. כזכור, הלוחם הידוע לשמצה נלחם בפעם האחרונה באוקטובר 2018 והפסיד לאלוף העולם של UFC במשקל קל, חאביב נורמאגומדוב, בקרב על התואר ואחריו התפתחה מהומה חסרת פרופורציות מחוץ לזירה בין אנשי של האלוף הרוסי לאנשיו של מקגרגור. בעקבות החזרה לכלוב של הלוחם הפופולרי ביותר בסגל של UFC דווקא לא במחלקת משקל הקבועה שלו (משקל נוצה), אלא במחלקת משקל חצי-בינוני, מנחי פודקאסט ה-MMA של ערוץ אגו טוטאל, ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה, הימרו על המנצח והסבירו מה היתרונות של מקגרגור לעומת היתרונות של "קאובוי".

המאמן הישראלי הוותיק, עידו פריינטה, הסביר למה האירי ינצח: "מקגרגור מנצח בסיבוב השלישי. סרוני טוב בעמידה, שזה מבפנים. מקגרגור לא נלחם בזה בכלל, הוא נלחם מבפנים ומבחוץ. הוא כל הזמן נכנס ויוצא, נכנס ויוצא כי הוא מאוד מהיר. הוא הרבה יותר מהיר מסרוני ולכן סרוני ייחתך מהר. בנוסף, סרוני כל הזמן נלחם, קשה לו לשמור על רמה מסוימת. מקגרגור לא ככה, הוא עושה פעם בכמה זמן. בעקבות כך הוא כל הזמן דואג להיות באיזשהו פיק נכון. בקרקע נכון שסרוני יותר טוב, מקגרגור יעשה הכול כדי לא ליפול למלכודות האלו כפי שעשה בעבר. מקגרגור תמיד מגיע מוכן".

לעומת זאת, המנחה ארקדי סצ'קובסקי סיפר למה הוא חושב שסרוני ינצח: "כשקאובוי עצבני זה קאובוי טוב. לפני הקרב היו הרבה דיבורים לגבי מה קורה כשקונור מנצח, מה יקרה כשקונור ינצח את קאובוי, טוני נגד חאביב והאם קונור יקבל אותם, וזה כבר מדליק אותו. לאחר מכן צצה שמועה שסרוני ימכור את הקרב. אני יכול להאמין על הרבה לוחמים מהסגל של UFC, אבל סרוני הוא ממש לא אחד מהם. ראיתי גם את הסרטון האחרון שקונור העלה ליוטיוב שלו. נכון הוא נראה גדול, הוא קיבל כתפיים, אבל הוא נראה מאוד 'סטיף', מאוד נוקשה. האגרופים שלו שם מאוד כבדים, כי בדרך כלל האגרופים שלו מאוד חזקים ומהירים כי הוא יותר קטן".

לפודקאסט אומנויות הלחימה עם ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully