וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלווין מאק חתם בהפועל ירושלים: "שחקן מוכח עם יכולות גבוהות"

16.1.2020 / 20:44

מחזיקת הגביע עם חיזוק נוצץ: הגארד שנחתך ממילאנו ורשם קריירת NBA טובה חתם עד תום העונה. קטש: "מצפה להשתלבות מהירה מצידו"

עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים רשמה הערב (חמישי) חיזוק נוצץ, בדמות החתמתו של שלווין מאק. הגארד האמריקאי שלא השתלב במילאנו ונחתך לאחרונה מהקבוצה הובא בקיץ כמחליף של מייק ג'יימס שעזב לצסק"א מוסקבה, אבל אכזב מאוד ושוחרר אחרי ממוצעים של 4.9 נקודות (37 אחוז ל-2, 33 אחוז ל-3) ו-1.8 אסיסטים למשחק. במקומו הוחתם קייפר סייקס.

"מאק מגיע אלינו עם רזומה עשיר ב-NBA ועם המון ניסיון, משהו שחיפשנו לקו האחורי", אמר עודד קטש. "אין ספק שמדובר בשחקן מוכח עם יכולות גבוהות מאוד. שלווין יכול לשחק במספר עמדות ויעזור לנו בשני צידי המגרש. אני מצפה להשתלבות מהירה מצידו ושכבר בקרוב נוכל להינות מהיכולות הכל כך מגוונות שלו"

למאק (29) יש רזומה עשיר ב-NBA ולפני שהגיע לאיטליה הוא שיחק בממפיס, אורלנדו, יוטה ואטלנטה. הוא נחשב לכוכב במכללות במדי באטלר, נבחר במקום ה-34 בדראפט 2011 על ידי וושינגטון והמשיך לקריירה לא רעה בכלל. עונת השיא שלו היתה במחצית השנייה של 2015/16, אז הועבר ליוטה ורשם ממוצעים של 12.7 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק ב-28 משחקים.

הקו האחורי של הפועל ירושלים כולל כבר שני כוכבים אמריקאים בדמותם של ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון ויחד עם מאק הקבוצה תעמיד קו אחורי עמוק ומאיים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully