וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תשלם 300 אלף שקל לרמת השרון במסגרת השאלת עידן רטה. דילן דה יונג חתם

16.1.2020 / 9:02

לפי העסקה, קרית שמונה יכולה לרכוש 75 אחוז מכרטיס השחקן של המגן תמורת מיליון שקל. בנוסף לאחמד עאבד, הקבוצה מחפשת חלוץ שפיץ נוסף, אם תצליח להיפטר מחוזהו של קיליאן שרידן. המגו הניו זילנדי חתם

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

עירוני קרית שמונה תשלם 300 אלף שקל לעירוני רמת השרון כחלק מעסקת ההשאלה של עידן רטה. המגן הצעיר עבר למועדון הצפוני בעסקת השאלה, אך לוואלה! ספורט נודע שקרית שמונה תשלם סכום של 300 אלף שקל עבור ההשאלה, כשסכום זה יתקזז מהאופציה שיש לקבוצה על השחקן אם אכן תחליט לרכוש אותו בקיץ הקרוב.

לפי העסקה קרית שמונה יכולה לרכוש 75 אחוז מכרטיס השחקן של המגן תמורת מיליון שקל, כאשר בקיץ אם תממש את הזכות הזו היא תשלם 700 אלף שקלים נוספים לרמת השרון. רטה, שהגיע לקרית שמונה באמצעות סוכנו עידן בן אבו, נחשב למגן כשרוני במיוחד כאשר לא מעט קבוצות מליגת העל עקבו אחריו והוא צפוי להתחיל לקבל קרדיט בהרכב כבר במחזורים הקרובים.

במקביל בקבוצה ממשיכים לחפש אחר שחקן לחלק הקדמי כאשר מלבד עאבד בקבוצה רוצים להתחזק בחלוץ שפיץ נוסף וזאת במידה שיצליחו להתשחרר מחוזהו של קיליאן שרידן. בקבוצה היו מרוצים מההחתמה של עאבד כאשר זה במועדון יגבירו את העבודה של השחקן בכל הנוגע לכושרו כדי להחזירו לעניינים מהר ככל האפשר.

בתוך כך, המגן הניו זילנדי דילן דה יונג חתם ויצטרף רשמית לקבוצה. דה יונג, מגן ניו זילנדי ממוצא יהודי, החל ביום שני בהתרשמות בקבוצה. השחקן בן ה-22 רשם שבע הופעות במדי איסטרן סאב מארצו. שוער קבוצת הנוער, נדב זמיר, חתם בקבוצה על חוזה לארבע וחצי שנים נוספות.

עידן רטה שחקן עירוני קרית שמונה עם סוכנו עידן בן אבו. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
צפוי לקבל קרדיט בהרכב. רטה/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully