וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חוגגת: "היום אנחנו הכי רעבים בליגה". אינברום תוקע את החיזוק

16.1.2020 / 8:22

בהפועל תל אביב מאוד מרוצים מהתקופה האחרונה, אך גם נזהרים: "הדרך עוד ארוכה, ראינו מספיק שחור". במועדון מתקשים למצוא קבוצה לאינברום, שמרוויח 45 אלף ש"ח נטו לחודש

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ממועמדים לירדה למועמדים לתואר. הפועל תל אביב חוגגת/אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון מהניצחון בסכנין אתמול רביעי) וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה. יחד עם זאת, במועדון יישרו קו עם ניר קלינגר ושומרים על פרופורציות, כשאמרו: "קלינגר עשה מהפכה, אך הדרך עוד ארוכה. שלא נתלהב עכשיו ובסוף יתברר שזאת תקופה זמנית ונחזור לראות שחור, שבענו מזה. צריך להמשיך את הדרך הזאת ולעשות פלייאוף עליון ולנסות ללכת הכי רחוק בגביע. ניר מוכיח ומשכנע את כל המערכת שזה אפשרי".

בהפועל תל אביב הבהירו אתמול כי השינוי משמעותי גם מבחינה כלכלית: "כולם מבינים את המשמעות של פלייאוף עליון ואיזה משחקים צפויים שם, כלכלית זה יעזור לנו מאוד גם לקראת העונה הבאה. עברנו כל כך הרבה גועל השנה שנראה שאנחנו היום הכי רעבים בליגה". אגב, מוטי ברשצקי, שהיה מועמד לעזיבה בינואר, זכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום וצפוי להישאר במועדון.

יואב ג'רפי נעדר אתמול עקב כאבים באצבע. מאור בוזגלו, שאתמול חזר לסגל, אמור לקבל דקות ראשונות כבר במשחקים הקרובים. בנוגע לרכש נוסף, במועדון מתלבטים ויעשו זאת בהתאם לאופציות בשוק והמצב הכלכלי. אחת הבעיות של הקבוצה היא החוזה של אור אינברום, שמרוויח 45 אלף ש"ח נטו לחודש ובשלב זה אין לו קבוצה. לשחקן אין אופציות בליגת העל ובודקים עבורו אופציות מאיזור קפריסין ויוון. במידה שלא תימצא לו קבוצה, יתקשו האדומים לצרף שחקן נוסף.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הוציא את הפועל תל אביב מהבוץ. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

קינדה, מכבי ת"א, ההולנדים של חיפה וקלינגר: פודקאסט הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully