וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שווה מקום ראשון: א.א.ק הפסידה, הפועל ירושלים בוולוצלאבק

14.1.2020 / 21:20

האדומים נחתו בפולין, וקיבלו בשורה מעודדת: בעקבות הניצחון המפתיע של באנדירמה באתונה, הם יוכלו לשוב לראשות הבית במקרה של ניצחון (ד', 21:00, ספורט 5 פלוס). עודד קטש: "מקווה שההפסד לגלבוע יזכיר לנו שאם לא נשחק יחד, נתקשה לנצח"

עריכה: ניר חן

הפועל ירושלים תתארח מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5 פלוס) בוולוצלאבק כשהזיכרונות מהפסד הליגה המפתיע לגלבוע/גליל עדיין טריים, אבל כדאי לה להשאיר את המיני טראומה מאוחר במהירות. א.א.ק אתונה הפסידה הערב במפתיע בבית 96:84 לבאנדירמה, והמשמעות לכך דרמטית וברורה: האדומים, אם ינצחו, יחזרו למקום הראשון בבית ב' של ליגת האלופות, ומעתה גורלם יהיה בידיהם.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
"צריכים להתאושש". עודד קטש/ברני ארדוב

א.א.ק, שמכרה בסוף השבוע האחרון את הווארד סנט רוס לצסק"א מוסקבה, ספגה הפסד שני ברציפות בזירה האירופית. 27 נקודות של קית' לנגפורד לא הועילו מול הטורקים, שנלחמים עם ולוצלאבק ורסטה פכטה על הכרטיס הרביעי והאחרון מהבית לשלב הבא.

הזכייה בראשות הבית הפכה קריטית במיוחד העונה, מאחר שהמפעל זנח את שיטת המפגשים הכפולים ועבר לסדרות של הטוב משלושה; רק קבוצות שיסיימו במקום הראשון, יזכו ליתרון הביתיות בשני שלבי הנוקאאוט. קבוצה שתסיים שנייה או שלישית לא תחזיק ביתרון הזה ברבע הגמר, גם אם מולה תופיע קבוצה מהמקום הרביעי.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה מוכשרת מאוד", אמר המאמן עודד קטש. "אני מקווה שההפסד לגלבוע הזכיר לנו שאם אנחנו לא נשחק ביחד, ונבוא מרוכזים לכל משחק, אז יהיה לנו קשה לנצח. הפסדים הם חלק מחייו של ספורטאי. היינו צריכים לנצח, אבל משהו קרה תוך כדי המשחק. אי אפשר להסביר את זה במונחים של כדורסל, כי זה לא היה כדורסל, אלא משהו מנטלי, ואנחנו צריכים להתאושש כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully